9 תשובות
כן
לדעתי כן
תלוי באיזה שלב בחיים אבל כן אפשרי
כן
כן אבל זו תהיה חברות אחרת מן הסתם
פגשתי כבר כמה וכמה אנשים בני 30 פלוס זרים סתם ככה ברחוב וישבתי איתם לדבר על החיים. עם חלקם אני עדיין מדבר מדי פעם, לא בדיוק חברים טובים שלי אלא יותר מכרים. אם אתה מספיק מעניין ובוגר אתה יכול למצוא חברים מכל גיל. כמובן שבתור ילד בן 16 אין לך מה לחפש בילד בן 10- אבל הבנת את הפואנטה.
זה תלוי
ילד קטן ואיש מבוגר מן הסתם לא אבל אם שניהם בוגרים אז כן
ילד קטן ואיש מבוגר מן הסתם לא אבל אם שניהם בוגרים אז כן
כן ברור
באותו הנושא: