9 תשובות
כן
לדעתי כן
תלוי באיזה שלב בחיים אבל כן אפשרי
כן אבל זו תהיה חברות אחרת מן הסתם
פגשתי כבר כמה וכמה אנשים בני 30 פלוס זרים סתם ככה ברחוב וישבתי איתם לדבר על החיים. עם חלקם אני עדיין מדבר מדי פעם, לא בדיוק חברים טובים שלי אלא יותר מכרים. אם אתה מספיק מעניין ובוגר אתה יכול למצוא חברים מכל גיל. כמובן שבתור ילד בן 16 אין לך מה לחפש בילד בן 10- אבל הבנת את הפואנטה.
4AM
זה תלוי
ילד קטן ואיש מבוגר מן הסתם לא אבל אם שניהם בוגרים אז כן
כן ברור