2 תשובות
את האמת - שקשה לך בשיעור כי זה ממש לא מעניין אותך והיית צריכה הפסקה קצרה.
אבל אבל
את תשלימי את החומר.

ככה אני הייתי אומרת, אבל המורים אהבו אותי אז לא הייתי חושבת על זה יותר מדי.
שואל השאלה:
לא היה לי כוח לספורט אז לא נכנסתי לשיעור ואז עברה שעה ולא היה צילצול ולא שמתי לב שעבר שעה
אנונימית