3 תשובות
תכתבי מכתב לאחת הדמויות
מה למדת מהספר
מה היית משנה בסוף
מה למדת מהספר
מה היית משנה בסוף
מה המסר של הסיפור
מה למדת ממנו
מה אהבת בספר
מה לא אהבת בסיפור
דמות שאת אוהבת והסבר למה
דמות שלא אהבת והסבר למה
אם הייתה לך אפשרות, איזה סוף היית כותבת
מה למדת ממנו
מה אהבת בספר
מה לא אהבת בסיפור
דמות שאת אוהבת והסבר למה
דמות שלא אהבת והסבר למה
אם הייתה לך אפשרות, איזה סוף היית כותבת
כל מה שאמרו כאן, ובנוסף תמיד תהיה שאלה או שתיים ספציפית על העלילה של הספר.
באותו הנושא: