7 תשובות
קר כרגע
בכללי, טוב משאר המדינות בפער
בכללי, טוב משאר המדינות בפער
חרא
בחורף זה לא קור יבש כמו בשאר המדינות אז זה לפעמים אפילו מרגיש הרבה מתחת ל20-10(תלוי בשלב של החורף).
בקיץ חם מאוד אבל זה גם משתנה
ובכללי המזג אוויר הוא נעים בערב או בבוקר
בחורף לא תמיד גשום
ובקיץ לרוב ממש חם גם בלילה אבל תלוי באיזור.
בקיץ חם מאוד אבל זה גם משתנה
ובכללי המזג אוויר הוא נעים בערב או בבוקר
בחורף לא תמיד גשום
ובקיץ לרוב ממש חם גם בלילה אבל תלוי באיזור.
שואל השאלה:
ועכשיו?
ועכשיו?
אנונימי
עכשיו יורד גשם
בחורף יש בישראל:
תל אביב - הרבה גשם ובלילה 10 וביום 15
ירושלים - הרבה גשם ובלילה 8 וביום 12, פעם בכמה שנים גם יורד שלג.
חיפה - הרבה גשם ובלילה 9 וביום 14
צפת - הרבה גשם ובלילה 5 וביום 10
אילת - גשם פה ושם בלילה 10 וביום 20
באר שבע - גשם לפעמים בלילה 8 וביום 18
בקיץ:
תל אביב - חם, לח, אתה תזיע הרבה, שמש חזקה, בלילה 26 וביום 32.
ירושלים - חם, בלילה 24 ביום 30
חיפה - כמו תל אביב רק מעלה פחות
צפת - יותר נעים, לא לח, בלילה 23 ביום 29
אילת - חם מאוד, ללא לחות, בלילה 27 טבל ביום 41 פחות או יותר.
באר שבע - חם, לא לח, בלילה 23 וביום 35
תל אביב - הרבה גשם ובלילה 10 וביום 15
ירושלים - הרבה גשם ובלילה 8 וביום 12, פעם בכמה שנים גם יורד שלג.
חיפה - הרבה גשם ובלילה 9 וביום 14
צפת - הרבה גשם ובלילה 5 וביום 10
אילת - גשם פה ושם בלילה 10 וביום 20
באר שבע - גשם לפעמים בלילה 8 וביום 18
בקיץ:
תל אביב - חם, לח, אתה תזיע הרבה, שמש חזקה, בלילה 26 וביום 32.
ירושלים - חם, בלילה 24 ביום 30
חיפה - כמו תל אביב רק מעלה פחות
צפת - יותר נעים, לא לח, בלילה 23 ביום 29
אילת - חם מאוד, ללא לחות, בלילה 27 טבל ביום 41 פחות או יותר.
באר שבע - חם, לא לח, בלילה 23 וביום 35
^מגיב לעצמי, המספרים מדברים על מעלות צלזיוס.
באותו הנושא: