5 תשובות
לא ממליץ לצאת אם את חוששת, אפשר לחכות קצת להכיר אותם יותר ואז אם תרגישי יותר בנוח יהיה לך יותר קל להחליט כן או לא
שואל השאלה:
זה לא שאני חוששת
אני מאוהבת באחד מהם ובאלי ללכת איתם
אני רק שואלת אם זה מוזר להיות עם שני גברים בבילוי
זה לא שאני חוששת
אני מאוהבת באחד מהם ובאלי ללכת איתם
אני רק שואלת אם זה מוזר להיות עם שני גברים בבילוי
אנונימית
בתור חברים לעבודה זה לא מוזר לדעתי
כן קצת מוזר במיוחד שאת אוהבת אחד מהם, לא בגלל המשהו הלא תמים כי אחד מהם ירגיש גלגל שלישי. חוץ מזה את צריכה להרגיש בטוחה שלא יהיה שם משהו לא נעים שאת לא רוצה בו, את צריכה להרגיש שאת יכולה לסמוך עליהם שהם לא ישתמשו בך כבר קרו מקרים מפחידים.
אם לא מרגיש לך בטוח אל תצאי, תקשיבי לתחושות שלך
באותו הנושא: