11 תשובות
כן
לגמרי, ואפילו רצוי שלא היה גיל מיותר
שאתה היית בכיתה י היה לך חבר?
וכן זה נורמלי
אני בכיתה י ועדיין לא היה לי חברה...
שואל השאלה:
אני ב ט והייתה לי כבר חברה. ולפעמים אני מרחם עליה שלא היה לה קטע עם מישהו, למרות שבתכלס זה נורמלי
אנונימית
אני ביא ואני לא מדברת עם שום בן וזה לא מזיז לי
זה נורמלי לגמרי
אנונימית
ברור שזה נורמאלי.
אני ביא' ולא היה לי כלום.
זה שהיא לא ממהרת זה הכי לטובה שיש ובסוף היא תמצא מישהו איכותי, לא כמו אלה שממהרות.
ואל תעשה השוואות.. שתעשה דברים בקצב שלה.
זה מאוד לגיטימי
"אחותך" זאת את במקרה?
וכן זה נורמלי אל תדאגי
אנונימית
כן ברור
כן