15 תשובות
שואל השאלה:
https://postimg.cc/tyvkhync נגעתי בשלט שבצד ימין
https://postimg.cc/tyvkhync נגעתי בשלט שבצד ימין
אז כן דברי איתי בפרטי אני אוכל לעזור
לא משנה אני לא יכולה לדבר בפרטי אין לי מספיק פרחים
שואל השאלה:
נתתי לך פרח עכשיו את יכולה
נתתי לך פרח עכשיו את יכולה
עדין לא אני אכתוב פה תלחצי על בית ואז אם מופיעות לך אופציות אז תזוזי ותלחצי על האופציה הכי שמאלית אם זה לא עובד לך תשלחי לי תמונה של מה זה כותב
שואל השאלה:
ניסתי זה חזר ליוהת כמו קודם
ניסתי זה חזר ליוהת כמו קודם
יש לך נטפליקס יס הוט איזשהו ממיר
שואל השאלה:
יש לי יס נטפליקס ודיסני
יש לי יס נטפליקס ודיסני
אולי תתעסקי שם עם הכבלים
שואל השאלה:
תודה אבל הצלחתי 7777 עזר לי
תודה אבל הצלחתי 7777 עזר לי
אני שואלת בקבוצה של המשפחה אני אחזור אליך משהו כמו רבע שעה אם לא תמצאי תשובה
גם לי יש כזה את צריכה להדליק את הממיר שזה יהיה על המספר ולא על השעה שת הטלוויזיה ואז תלחצי על הכפתור האמצעי ותראי עוד אופציות ותלחצי על האופציה השנייה..לא יודעת בדיוק אם הבנת אבל אם היה תמונה הייתי יכולה להסביר יותר טוב
תעברי לhdmi2
כן תדברי איתי בפרטי
יש לך שלט שחור כזה של סמסונג? אם כן יש לי טלויזיה דומה
באותו הנושא: