20 תשובות
mamamoo
יש מלא אבל
טוויס ואנהייפן הם האהובים ממש
טוויס ואנהייפן הם האהובים ממש
אני לא כזה מכירה אבל טוויס יפה אני לא מכירה את הזמרות שם אבל יש להם שירים יפים
אברגלו
בפער ענק
אבל אני ממש אוהבת את רוב הלהקות
בפער ענק
אבל אני ממש אוהבת את רוב הלהקות
bts,txt,stratkids
mamamoo
טיאקסטי, סטריי קידס, ביטיאס, ניו ג'ינס, טוויס, לה ססרפים , אקסדיינרי הירוס, רד וולוט חחח כתבתי יותר מידי
ביטיאס
#a.r.m.y
stray kids.
סטריי קידס
יש כל כך הרבהה
אנסיטי
רד ולווט
אףאקס
אספה
אקסו
קוסמיק גירלס
לונה
שייני
נראלי לפחות
רד ולווט
אףאקס
אספה
אקסו
קוסמיק גירלס
לונה
שייני
נראלי לפחות
בינתיים יש שתיים בבלאקפינק וסטריי קידס
אבל נראה לי שבדרך גם אספה יכנסו לזה
אבל נראה לי שבדרך גם אספה יכנסו לזה
stray kids
xdinary heroes
אבל יש עוד מלא שאני אוהבת
xdinary heroes
אבל יש עוד מלא שאני אוהבת
כרגע שייני
באופן כללי גם אנסיטי, אףאקס, לונה, gwsn, אספה, רד ולווט, אפטר סקול, טוויס, ביטיאס. ואני גם דיי אוהבת את billlie.
באופן כללי גם אנסיטי, אףאקס, לונה, gwsn, אספה, רד ולווט, אפטר סקול, טוויס, ביטיאס. ואני גם דיי אוהבת את billlie.
billlie להקה מדהימה
אנהייפן
בלאקפינק
וסבנטיין
בלאקפינק
וסבנטיין
n.flying<3
יש עוד, אבל הם האולטים שלי לנצח
יש עוד, אבל הם האולטים שלי לנצח
e'last
אנונימית
באותו הנושא: