10 תשובות
בולשיט... כנראה פשוט נחשפת לאוכלוסיה הלא נכונה... אני ורוב הסביבה שלי מקבלים לא משנה מה, טיפולים בפנים וחוסר ברישיון או כל דבר אחר זה לא משהו שאמיר להפריע.
בכל מקרה בהצלחה מחר בטסט אתה יכול לעשות את זה ןאל תיתן לניסיונות הכושלים של העבר להרוס לך
בכל מקרה בהצלחה מחר בטסט אתה יכול לעשות את זה ןאל תיתן לניסיונות הכושלים של העבר להרוס לך
תמשיך לנסות בלי קשר לזוגיות אלא בשבילך.
כל אידיוט עובר בסוף תאמין לי. אני שמעתי היום מישהו שעבר טסט ונסע סתם ככה כי בא לו על 150 כמו דביל. לא תפסו אותו אומנם, אבל הוא אידיוט. והוא עבר.
כל אידיוט עובר בסוף תאמין לי. אני שמעתי היום מישהו שעבר טסט ונסע סתם ככה כי בא לו על 150 כמו דביל. לא תפסו אותו אומנם, אבל הוא אידיוט. והוא עבר.
שואל השאלה:
^גם מלא יורדים עכשיו על כאלה שעושים הרבה שיעורים ולא עוברים הרבה טסטים וזה מוריד לי כת הביטחון וגורם לי ללחץ ולנסות להוכיח שגם אני טוב ושגם אני גבר
^גם מלא יורדים עכשיו על כאלה שעושים הרבה שיעורים ולא עוברים הרבה טסטים וזה מוריד לי כת הביטחון וגורם לי ללחץ ולנסות להוכיח שגם אני טוב ושגם אני גבר
אנונימי
אני בול כמוך. מפחיד אותי לעשות הרבה שיעורים בלי שיגישו אותי. כי זה משהו שקשה לי לא להשוות. אני כל הזמן שומעת אחרים ומתעצבנת.
אני שיעור 34 ובלי טסט פנימי עדיין, שיעור קודם עשיתי מלא פאשלות והוא אמר 'איך את רוצה טסט ככה?'
אבל לפחות מבינים שזה נפילה חד פעמית. יש כאלה שעוברים בטסט 20+
אני שיעור 34 ובלי טסט פנימי עדיין, שיעור קודם עשיתי מלא פאשלות והוא אמר 'איך את רוצה טסט ככה?'
אבל לפחות מבינים שזה נפילה חד פעמית. יש כאלה שעוברים בטסט 20+
שואל השאלה:
אני לא סופר כבר כבר כמה שיעורים אני נראה לי עברתי את ה50 אוליי אפילו 60..
אני לא סופר כבר כבר כמה שיעורים אני נראה לי עברתי את ה50 אוליי אפילו 60..
אנונימי
זה שאין לך רישיון זה לא פרמטר כי זה לא נעצר שם
אחר כך אתה תחשוב "לא רוצים אותי כי אין לי רכב"
"לא רוצים אותי כי יש לי רכב יד שנייה ולא טסלה חדשה"
תתרכז ביתרונות שלך ותשווק אותם, ואל תפחד לנסות. עם אף אחת
אחר כך אתה תחשוב "לא רוצים אותי כי אין לי רכב"
"לא רוצים אותי כי יש לי רכב יד שנייה ולא טסלה חדשה"
תתרכז ביתרונות שלך ותשווק אותם, ואל תפחד לנסות. עם אף אחת
תנסה אולי להחליף מורה אם לא טוב לך עם האחד שאתה נמצא איתו עכשיו
שואל השאלה:
דווקא הוא מורה טוב ועוברים איתו בדרך כלל אחריי כמה טסטים
דווקא הוא מורה טוב ועוברים איתו בדרך כלל אחריי כמה טסטים
אנונימי
שואל השאלה:
כי היום מלא פוסלים על זה
וגם פוסלים על גבר שעושה טיפולים בפנים
קיצר גבר חייב להיות מוכשר ומושלם בשביל שהוא יחשב שווה ושירצו אותו
נב אני לא מוותר וממשיך ללמוד מחר יש לי טסט נוסף
כי היום מלא פוסלים על זה
וגם פוסלים על גבר שעושה טיפולים בפנים
קיצר גבר חייב להיות מוכשר ומושלם בשביל שהוא יחשב שווה ושירצו אותו
נב אני לא מוותר וממשיך ללמוד מחר יש לי טסט נוסף
אנונימי
להמשיך לחפש עד שתמצא מישהי שמסתכלת מעבר לבולשיט שטותי כמו פאקינג רישיון
באותו הנושא: