10 תשובות
לצערי לא
כן.
אם יש לך גיבוי בווטסאפ
שואל השאלה:
יש לי גיבוי אני עושה כל יום אז אפשר?
אנונימית
כן
תורידי את אפליקציית "move to ios" ותעקבי אחרי ההוראות
צירפתי קישור לאפליקצייה.
אכן כן
אני הצלחתי
אבל לאייפון 13
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית