10 תשובות
לא
לצערי לא
כן.
אם יש לך גיבוי בווטסאפ
אם יש לך גיבוי בווטסאפ
שואל השאלה:
יש לי גיבוי אני עושה כל יום אז אפשר?
יש לי גיבוי אני עושה כל יום אז אפשר?
אנונימית
כן
תורידי את אפליקציית "move to ios" ותעקבי אחרי ההוראות
צירפתי קישור לאפליקצייה.
תורידי את אפליקציית "move to ios" ותעקבי אחרי ההוראות
צירפתי קישור לאפליקצייה.
קישורים מצורפים:
כן.
אכן כן
אני הצלחתי
אבל לאייפון 13
אבל לאייפון 13
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: