8 תשובות
שואל השאלה:
^^^^למה כזה מוקדם?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימי
כשאני אצל אבא שלי 5:50
כשאני אצל אמא שלי 6:10
סבל.
ביום רגיל של הבית ספר ב7:50
6 וחצי בדרכ
7 וחצי