8 תשובות
6:40
שואל השאלה:
^^^^למה כזה מוקדם?
^^^^למה כזה מוקדם?
אנונימי
7:15
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימי
כשאני אצל אבא שלי 5:50
כשאני אצל אמא שלי 6:10
סבל.
כשאני אצל אמא שלי 6:10
סבל.
ביום רגיל של הבית ספר ב7:50
6 וחצי בדרכ
7 וחצי
באותו הנושא: