4 תשובות
תרשמי לו
היי החודש שוב קיבלתי תלוש עם שכר מינימום ולא 30 כמו שקבענו. מה קורה עם זה?
ולפי מה שיענה לך תמשיכי
לא ברור אם הוא זה שמוציא לך תלוש או לא, אני נגיד עובדת בחברה שיש בה מחלקת שכר וכשלא העלו לי את השכר כן פניתי למנהל והוא היה צריך לדאוג לזה אבל זה לא היה תלוי בו ב100 אחוז ומחלקת השכר קצת פקששה
היי החודש שוב קיבלתי תלוש עם שכר מינימום ולא 30 כמו שקבענו. מה קורה עם זה?
ולפי מה שיענה לך תמשיכי
לא ברור אם הוא זה שמוציא לך תלוש או לא, אני נגיד עובדת בחברה שיש בה מחלקת שכר וכשלא העלו לי את השכר כן פניתי למנהל והוא היה צריך לדאוג לזה אבל זה לא היה תלוי בו ב100 אחוז ומחלקת השכר קצת פקששה
תכתבי לו אתה חייב לי *סכום רנדומלי(אבל יותר גבוה ממה שהוא חייב לך)* ואז הוא כנראה יכתוב לך לא נכון אני חייב לך *את כמה שהוא חייב לך* אני יודעת שזה נשמע הכי מסרטים אבל זה עבד לי וככה יש לך הוכחה אני אומרת גם תצלמי מסך שהוא לא יוכל למחוק
שואל השאלה:
השיחה שאמרתי לו לגבי זה שהוא אמר שהוא ישלם לי 30 שקל והוא אמר שהוא ישלים לי לחודש הבא הייתה בווטסאפ
השיחה שאמרתי לו לגבי זה שהוא אמר שהוא ישלם לי 30 שקל והוא אמר שהוא ישלים לי לחודש הבא הייתה בווטסאפ
אנונימית
אם לא חתמתם על השכם שכר בתכלס אין לך הוכחה.
תדברי איתו ותבהירי לו את זה, ואם הוא לא מקשיב תתפטרי.
תדברי איתו ותבהירי לו את זה, ואם הוא לא מקשיב תתפטרי.
באותו הנושא: