8 תשובות
אני ככה,,,המצלמה מעוותת את הפנים וזה גורם לך להראות שונה
שואל השאלה:
אתם לא כנראה
אני מדבר על מישהו שבאמת ממש חתיך
אתם לא כנראה
אני מדבר על מישהו שבאמת ממש חתיך
אנונימי
כן, הכל תלוי במצלמה ובזויות
הגיוני
מצלמה לא משקפת את איך שאנחנו נראים ב100 אחוז.
יש אנשים שהם פשוט לא נראים טוב ובתמונות יוצאים פחד אלוהים ולהפך.
האמת שזה עדיף לא להיות פוטוגני מאשר להיות פוטגני ולהראוצ טוב רק בתמונות.
חוץ מזה מה זה משנה אם הוא נראה טוב בעינייך במציאות זה מה שחשוב :)
יש אנשים שהם פשוט לא נראים טוב ובתמונות יוצאים פחד אלוהים ולהפך.
האמת שזה עדיף לא להיות פוטוגני מאשר להיות פוטגני ולהראוצ טוב רק בתמונות.
חוץ מזה מה זה משנה אם הוא נראה טוב בעינייך במציאות זה מה שחשוב :)
הגיוני
יש כאלה לא פוטוגנים פשוט
כן אני ככה חחח
לרוב יוצאת לא משהו בתמונות אבל במציאות הרבה אומרים לי שאני נראת ממש טוב
לרוב יוצאת לא משהו בתמונות אבל במציאות הרבה אומרים לי שאני נראת ממש טוב
באותו הנושא: