7 תשובות
לא יודע איך להגדיר את הפרצוף שלי אבל אני נראה בסדר
מוזר לדעתי כי העיניים שלי קצת מלוכסנות ואני בכלל מרוקאית ולא סינית וזה
לדעתי יש לי פרצוף נהדר. (כמו האנשים האלו שנמצאים ברשתות חברתיות שעושים כלום חוץ מלהסתכל למצלמה ולשיר ויש לזה טונות של לייקים למרות שזה היה ממש קרינג' אבל לאו קי הם יפים)
נראה לי שהוא נורמלי וקצת מוזר כי אני בסך הכל יפה
לכל אחד יש פרצוף אחר (חוץ מתאימים זהים) אז אין ממש רגיל
מוזר
מוזר אבל רגיל