5 תשובות
תלוי בתקציב כמובן ובזמן שאת חושבת שיעשה לך סיפוק. אני חושבת שללכת עם חבר או חברה קרובים זה הכי טוב(:
לדעתי שבוע ועם ידידים וידידות.

למה שבוע? כי זמן זה יקר ובזמן הזה אפשר לעשות דברים אחרים
שואל השאלה:
כמו מה?^
אנונימית
שואל השאלה:
לאן אתה ממהר
אנונימית
לימודים בעיקר ולהתקדם בחיים