5 תשובות
תלוי בתקציב כמובן ובזמן שאת חושבת שיעשה לך סיפוק. אני חושבת שללכת עם חבר או חברה קרובים זה הכי טוב(:
לדעתי שבוע ועם ידידים וידידות.
למה שבוע? כי זמן זה יקר ובזמן הזה אפשר לעשות דברים אחרים
למה שבוע? כי זמן זה יקר ובזמן הזה אפשר לעשות דברים אחרים
שואל השאלה:
כמו מה?^
כמו מה?^
אנונימית
שואל השאלה:
לאן אתה ממהר
לאן אתה ממהר
אנונימית
לימודים בעיקר ולהתקדם בחיים
באותו הנושא: