16 תשובות
שאלה טובה
אף פעם אל תסתמך על התקשורת כדי לתת לך מידע אמין. בין אם זו תקשורת ימנית או שמאלנית.
השמאל ממש צבוע אם כן הימין גם נוראי בעיקר השקרים של ביבי ובן גביר
תשאל את ביבי. אה רגע, הוא ישקר לך.
שואל השאלה:
ב14 למשל הרבה מידע אמין ויש בערוץ הרבה הומור ואיכות
ב14 למשל הרבה מידע אמין ויש בערוץ הרבה הומור ואיכות
אנונימי
ההומור היחיד שיש זה לראות את אראל סגל מעמיד פנים שהוא חכם ובפועל מוכיח שהוא אידיוט. מצחיק באמת.
שואל השאלה:
תראה לי תוכנית אחת בעולם שמבדרת כמו הפטריוטים. אצלכם בשמאל הכל דכאוני.
אראל אכן חכם. וגם מצחיק
תראה לי תוכנית אחת בעולם שמבדרת כמו הפטריוטים. אצלכם בשמאל הכל דכאוני.
אראל אכן חכם. וגם מצחיק
אנונימי
ארץ נהדרת, גב האומה (עם ליאור שליין המלך!)
אני לא חושבת שזה נכון להגיד שהתקשורת שמאלנית רק בגלל שאתה לא מסכים איתם..
כמובן שיש לו גם סרטון יוטיוב שצוחק בחינניות על אראל סגל ה"חכם"
שואל השאלה:
התוכניות שציינת מעוררות רחמים לדעתי וגם לא תוכניות אקטואליה בכלל אלא סתם הומור ירוד ומטופש ושקרי
התוכניות שציינת מעוררות רחמים לדעתי וגם לא תוכניות אקטואליה בכלל אלא סתם הומור ירוד ומטופש ושקרי
אנונימי
מעורר רחמים זה לראות שר ביטחון פנים שתמך מספר פעמים בארגוני טרור ושר אוצר שלא למד ליבה
שואל השאלה:
מעורר רחמים יותר זה להיות בממשלה של חלולים ותומכי טרור.
לבן גביר יש סיכוי מעולה להפוך את החיים שלך לטובים יותר. ודרעי לפחות בא עם אג'נדה לא מטורללת עד כדי כך כמו השמאל
מעורר רחמים יותר זה להיות בממשלה של חלולים ותומכי טרור.
לבן גביר יש סיכוי מעולה להפוך את החיים שלך לטובים יותר. ודרעי לפחות בא עם אג'נדה לא מטורללת עד כדי כך כמו השמאל
אנונימי
ממשלה של חלולים ותומכי טרור זו הממשלה של ביבי ובן גביר.. אתה אומר שאתה מעורר רחמים?
^^כפרה עלייך, אני הכי ימנית קיצונית, אבל המפלגות החרדיות, שדרעי בתוכן, הן הכי שמאל כלכלי שיש.
אנונימית
התקשורת לא באמת כל כך שמאלנית כמו שאומרים
באותו הנושא: