12 תשובות
ממש ככה!
ממש לא
שואל השאלה:
למה לא?^
אנונימית
למה שכן
שואל השאלה:
כי הוא אוכל לך את החיים במקום לעשות משהו קצת יותר משמעותי לא חושב?
אנונימית
לא הוא לא לוקח לי שום דבר
רק מועיל
שואל השאלה:
אז אם לך זה ככה זה מצויין לי זה לא:)
אנונימית
כן.. אבל זה כי אני מכורה אליו. ממש כמו שאנשים מתמכרים לסיגריות, אני מכורה לטלפון. אולי אפילו יותר. אני בטלפון כל היום. זה די הורס את החיים כשזה ברמה הזאת.
הכל טוב כשזה במידה הנכונה .
נה למזלי אני בקושי משתמשת בטלפון שלי רק כשאני בבית ספר או מחרבנת
כן
לא
אצלי זה המחשב
אבל כיף לי להיות במחשב
אז אני גם לא ממש רוצה לזרוק את המחשב מהחלון