3 תשובות
בן אנד ג'ריז או האגן דאז.
שואל השאלה:
של קרמריה או קרמיסמו^
של קרמריה או קרמיסמו^
אנונימית
הן שתיהן אותן גלידות.
אחוז שומן נמוך... לא דחוסות.. ועם כמות שמנת קמצנית.
בן אנד ג'ריז והאגן דאז שתיהן איכותיות וגלידות אמיתיות.
אחוז שומן נמוך... לא דחוסות.. ועם כמות שמנת קמצנית.
בן אנד ג'ריז והאגן דאז שתיהן איכותיות וגלידות אמיתיות.
באותו הנושא: