13 תשובות
מאיפה הבאת את אני מזרחי נמשך לאשכנזיות
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^לא זה לא!
^^^נכון כן קיים שאשכנזיה יוצאת עם מזרחי/אתיופי, אבל אשכנזי שיוצא עם מזרחיה/אתיופית זה לא קיים
^^בודדים האנשים כמוך כמעט ואין
^זה מה שאמרתי
^^^^לא זה לא!
^^^נכון כן קיים שאשכנזיה יוצאת עם מזרחי/אתיופי, אבל אשכנזי שיוצא עם מזרחיה/אתיופית זה לא קיים
^^בודדים האנשים כמוך כמעט ואין
^זה מה שאמרתי
אנונימית
לא יודע, זה נורא תלוי בסביבה שלך.
אני גר במרכז וכולם פה יוצאים עם כולם...
אני גר במרכז וכולם פה יוצאים עם כולם...
אשכנזים נמשכים למזרחיות, אומר בתור אשכנזי.
אנונימי
ברור שיש
הנה נגיד ההורים שלי זו דוגמא טובה כי אבא שלי אשכנזי ואמא שלי מזרחית
הנה נגיד ההורים שלי זו דוגמא טובה כי אבא שלי אשכנזי ואמא שלי מזרחית
אשכנזים צריכים לצאת מהארץ ולהתערבב עם אירופאיות אורגינל. זה הכי טוב.
חוץ מזה בטח שאשכנזי יוצא עם אתיופית וזה.
אגב רוסים ואשכנזים גם לא יוצאים אחד עם השני. התרבות הרוסית נחשבת שונה מדי לרוב. קשוחה וקרה כזו.
חוץ מזה בטח שאשכנזי יוצא עם אתיופית וזה.
אגב רוסים ואשכנזים גם לא יוצאים אחד עם השני. התרבות הרוסית נחשבת שונה מדי לרוב. קשוחה וקרה כזו.
אנונימית
בטח שאשכנזים יוצאים עם מזרחיות ומזרחיים עם אשכנזיות. כי חובה לגוון גנטית. הכי טוב זה להתערבב עם גויים. הכי בריא.
אנונימית
אני אמנם מעדיף לדעתי את היופי האשכנזי, אבל היופי המזרחי לא יורד ממנו
אני אשכנזי ובת זוג שלי מזרחית, ויש גם מלא שיוצאים עם אתיופיות, אנחנו לא בשנות ה-50, עדה לא משנה כלום, זה תלוי אם מתחברים לבן אדם
אני מניחה שזה עניין של תרבות למרות שמה שאת אומרת לא מדויק.
מי אמר
הבן זוג שלי חצי רוסי חצי אשכנזי ואני חצי גרוזינית חצי ספרדייה (טורקיה)
הבן זוג שלי חצי רוסי חצי אשכנזי ואני חצי גרוזינית חצי ספרדייה (טורקיה)
יצאתי/הייתי בקטע עם 80% מזרחיות בערך, את סתם מכלילה.
זה ממש לא נכון, טעם זה אינדיבידואלי
יש לי חברה רוסיה עם חבר מזרחי
יש לי חברה רוסיה עם חבר מזרחי
באותו הנושא: