10 תשובות
יש להם שירים טובים
שירים מיוחדים ויפים
שירים יפים, היה לה את הזמן שלה והיא מקפצת קרש מטורפת לחברי הלהקה
יש להם שירים נחמדים פעם ממש הערצתי אותם כזה לפני שנתיים שנתיים וחצי הייתי באובססיה קשה איתם
פעם הייתי מעריצה שלהם עד שהם התפרקו
בכיתי ביום הזה כאילו מישהו מת
אוף מזה אהבתי אותם
שירים יפים אוהבת בעיקר את הארי סטיילס אבל עדיין היה חבל לי שהם התפרקו
זבל
אין לי איך להסביר במילים כמה שאני אוהבת אותם באמת אני דיירקשנית אז אני קצת משוחדת בדעה עליהם וגם כי זה די ברור אם אני דיירקשנית מה אני חושבת עליהם
אי אפשר לקרוא למה שהם עושים מוזיקה. אפשר רק להגיד שהם מחריבים את עולם המוזיקה וה"שירים" (אם אפשר לקרוא להם ככה) הדוחים שלהם גורמים לי לאבד חלקים נרחבים מהשמיעה המוזיקלית.
^קשה למצוא אנשים שעושים מוזיקת פופ שניתן לתת להם את התואר "זמרים"