12 תשובות
מימ שעשו על אוהיו שהכל שם הזוי ואין שם שום דבר נורמאלי
את לא מאוהיו את לא תביני
אנונימית
אני תמיד חשבתי שזה קשור לזה שכל הזמן קורים שם מקרים מוזרים
אז כל דבר מוזר או מפחיד שקורה מקשרים לאוהיו
כי זה כבר נהיה בדיחה
אז כל דבר מוזר או מפחיד שקורה מקשרים לאוהיו
כי זה כבר נהיה בדיחה
אני הבן אדם הכי שפוי באוהיו אתה לא יכול להבין את הקמצוץ של מה שקורה שם
מימ
מי זה בכלל
כמו פתח תקווה
השאלה הכי איכותית בפתח תקווה:
רק באוהיו תביני
כמו פתח תקווה של ארצות הברית
אנשים שמאוהיו מבינים אה
אוהיו זה מדינה בארה"ב לדעתי שיש בה הרבה פושעים
אנונימית
באותו הנושא: