6 תשובות
כן אם אין לך מנוי
שואל השאלה:
יש לי מנוי בטלוויזה
יש לי מנוי בטלוויזה
אם יש לך מנוי אז לא
לא, פשוט תתחברי למנוי
לא, את פשוט נכנסת לאתר ונכנסת לחשבון שלך עם אותו שם משתמש וסיסמא
ככה גם מהטלפון, זה לא עולה כסף
ככה גם מהטלפון, זה לא עולה כסף
באותו הנושא: