6 תשובות
יבגי הכי טוב (ליד קשת טעמים)
אנונימית
שואל השאלה:
זה כשר?
זה כשר?
^ כן בטח
הכתובת- ברשבסקי 17
יש להם עוד כמה סניפים בראשון, אבל זה הסניף הכי גדול אם אני לא טועה
הכתובת- ברשבסקי 17
יש להם עוד כמה סניפים בראשון, אבל זה הסניף הכי גדול אם אני לא טועה
אנונימית
לא יודע
^ בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: