8 תשובות
כנראה שלא
אולי היא תקיא
אולי היא תקיא
שואל השאלה:
הכלבה היא שיצו
ואכלה שוקולד חלב של מילקה 2 קוביות
הכלבה היא שיצו
ואכלה שוקולד חלב של מילקה 2 קוביות
אנונימי
גילל בת כמה היא?
שואל השאלה:
10-9 חודשים
10-9 חודשים
אנונימי
ככל הנראה שלא יקרה לה כלום.. היא צעירה אם נגיד היא הייתה מבוגרת היה עדיף שלא לקחת סיכון , אל תיקח אותה לוטרינר בינתיים זה יהיה סתם.. הכלבה שלי אכלה פעם אחת חבילה שנמסה ולא קרה לה כלום אבל בכל מקרה תחכה למחר אם היא לא תרגיש טוב ומשהו יראה לך מוזר קח אותה לוטרינר
מה הגודל של הכלבה?
זה מאוד מעט אז כנראה שלא, אבל בכל מצב יכולה לקחת לוטרינר לבדיקה
זה מאוד מעט אז כנראה שלא, אבל בכל מצב יכולה לקחת לוטרינר לבדיקה
קחו אותה לוטרינר ליתר ביטחון
בעיקר אם היא קטנה (בגודל) וזה היה שוקולד מריר
בעיקר אם היא קטנה (בגודל) וזה היה שוקולד מריר
תלוי בסוג , גודל וגיל
באותו הנושא: