4 תשובות
לחייך אחד לשנייה בנימוס ולהתרחק
לא ליצור שיחות
לפנות בשם פרטי כשאת רממש חייבת ממנו משהו
לא ליצור שיחות
לפנות בשם פרטי כשאת רממש חייבת ממנו משהו
שואל השאלה:
אוקיי תודה ❤
אוקיי תודה ❤
אנונימית
אז זה ממש בסדר נשמע שנפרדתם בצורה מאוד בוגרת
להתנהג רגיל כמו שאת מתנהגת עם כל ילד אחר מהשבט תנסי לפחות
להתנהג רגיל כמו שאת מתנהגת עם כל ילד אחר מהשבט תנסי לפחות
אנונימית
פשוט תתנהגי חברותית אבל לא יותר מדי
באותו הנושא: