4 תשובות
לחייך אחד לשנייה בנימוס ולהתרחק
לא ליצור שיחות
לפנות בשם פרטי כשאת רממש חייבת ממנו משהו
שואל השאלה:
אוקיי תודה ❤
אנונימית
אז זה ממש בסדר נשמע שנפרדתם בצורה מאוד בוגרת
להתנהג רגיל כמו שאת מתנהגת עם כל ילד אחר מהשבט תנסי לפחות
אנונימית
פשוט תתנהגי חברותית אבל לא יותר מדי