7 תשובות
פעם כמעט נדרסתי
אבל אל תהיה מובך, תודה לאל שאתה בסדר ורק הטלפון נפגע
אוי ואבוי,לך לרופא או לבית חולים
Zm
וואלה כן כשהייתי בת 10 איזה אופנוע דרס לי את הרגל
שואל השאלה:
או שיט
אנונימי
לא קרה לי אבל אין לך על מה להיות מובך, הדבר היחיד שחשוב זה שאלה בסדר
כן זה קרה לי, מפה לשם אני מת
אני כמעט נדרסתי מיליון פעמים אבל הצלחתי לדרוס ילדה קטנה עם אופניים כשהייתי ממש קטנה כי לא הצלחתי לעצור
אין ממה להיות מובך אבל עליי נגיד צעקו מהרכב בגלל שלא שמתי לב שיש מכונית ואז בקטע הזה הייתי מובכת
אנונימית