3 תשובות
כן, אולי אלרגיה..
אולי יכול להיות בגלל העור שלך ממש יבש?
או שהקרם הזה ספציפית לא מתאים לך
יכול להיות שהוא מכיל בישום וזה מעורר לך רגישות
ויכול להיות שיש לך באופן כללי עור רגיש אז לא כל קרם פנים מתאים לך.
קרם לחות לא אמור לשרוף, תנסי קרם לחות אחר מומלץ שיהיה בלי בישום או קרם לחות שנבדק דרמטולוגית לעור רגיש