9 תשובות
.
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה כותב מאנונימי?
למה אתה כותב מאנונימי?
אנונימי
.
אנונימי
סיבה פשוטה: הוא די מסכן את עם ישראל בכך שהוא עולה להר הבית.. וזה כבר גרם לפיגועים ליד הבית שלו שגרם עלו בחיו של יהודי..
כי הוא בן אדם קיצוני מאוד מאוד בדעותיו וזה אף פעם לא טוב
שואל השאלה:
אז את מאשימה אותו בכך שערבי התעצבן עליו ויצא לרצוח יהודים בדם קר, לא נראלי הוא האשם פה
אז את מאשימה אותו בכך שערבי התעצבן עליו ויצא לרצוח יהודים בדם קר, לא נראלי הוא האשם פה
אנונימי
שואל השאלה:
קיצוניות זה מה שאנחנו צריכים במצב שאנחנו נמצאים בו, קצת הרתעה
קיצוניות זה מה שאנחנו צריכים במצב שאנחנו נמצאים בו, קצת הרתעה
אנונימי
אסור לנו להתגרות בגוים או להראות 'כוחי ועוצם ידי'.. זה רק מחמיר את המצב עוד יותר.. מה שבן גביר עושה זה לא נכון והוא מסכן יהודים
כי הוא תומך טרור
באותו הנושא: