3 תשובות
כל התלמידים חייבים לקראת גיל 17, לא משנה איזו כיתה (אם הם נשארו כיתה או קפצו כיתה)
שואל השאלה:
לבגרויות?
הבית ספר לא עושה את זה
את/ה צריכ/ה ללכת ולעשות בעצמך.
לפני הבגרויות חייב