6 תשובות
וואי כן
לא, אני לא.
וגם מה שאני בוחרת לחשוף, מה אכפת לי? הם זרים.
אבל למי אכפת? זה אתר אנונימי.
אנונימית
כןן. כל פעם מחדש זה עושה לי חרדות שבסוף יגלו מי אני ואז יהיה לי מביך רצח.
או שסתם אני אפגוש כאן חברה
אנונימית
כן ולא כזה אכפת לי מה הם כבר יעשו עם זה
עצם העובדה שזה אנונימי נותנת את האפשרות לפרוק ולשתף.

וכי יש הרבה אנשים בחיים האישיים שלנו שלא שיכולים להיות האוזן קשבת הזו.