התחברות
הרשמה
אני בבית ספר ואיזה 3 זייניקים פשוט עמדו והסתכלו עליי משתין מהצד מה לעשות עם החיים שלי??
9 בנובמבר 2022, 11:38
כיתה ז'
Wtf
2 תשובות
חבל לא השתנת עליהם
הקטנה של סטיפס
עזוב את המפגרים האלה
אנונימי
באותו הנושא:
גם אתם שהייתם בכיתה ח+ צחקתם על זייניקים?
מה דעתכם על זייניקים?
יש כאן זייניקים מפתח תקווה?
יש פה זייניקים מפ"ת?
מאיזו כיתה לדעתכם מותר לצחוק על זייניקים?
למה כולם שונאים זייניקים
אפשר להבין את הפאקינג מטרה שלכם בלצחוק על זייניקים?
זייניקים יקרים, איך עברה תחילת שנה?
מה אתם שונאים יותר, את הזייניקים שמתלהבים או את החטניקים שמתנשאים על הזייניקים?
אם הייתם רואים טטניקים דוחפים לפה של זייניקים מוצצים איך הייתם מגיבים?
למה קוראים לטטניקים חמשושים אבל לחטניקים וזייניקים קוראים חטניקים וזייניקים?