4 תשובות
כן
אבל הייתי מנסה להעביר את זה כמה שיותר מהר ולא לתת לזה לתפוס אותי יותר מדי
אבל הייתי מנסה להעביר את זה כמה שיותר מהר ולא לתת לזה לתפוס אותי יותר מדי
לא ככ כאילו אם הייתי מפורזמת לא הייתי קוראת תגובות או משהו אבל באמיתי כאילו פפארצי כן
לא, אני שם לרוב פס על אנשים כאלה שסתם כותבים דברים רעים כדי לפגוע בי.
אין לזה מקום למחשבה בעיניי, שילכו לחפש.
אמרת דברים יפים בתיאור של השאלה, מחזק אותך.
אין לזה מקום למחשבה בעיניי, שילכו לחפש.
אמרת דברים יפים בתיאור של השאלה, מחזק אותך.
את צודקת במה שאת אומרת אבל זה שונה כשזה במקום שלך אין מה לעשות תגובה רעה מחלחלת פנימה גם אם רוצים וגם אם לא פשוט לומדים להתמודד עם זה
אנונימית