8 תשובות
כן
לא מתנשא אנוכי, אך אכן מהנה לשיח איתי.
אנונימי
כן ברור יש המון אנשים כאלה בחיים זה אנשים שמראים רק הנקודות חוזקה שלהם כי הם חושבים שאם הם יגידו בקול שהם לא טובים במשהו אז הם ייחשבו פחות חזקים
❤אני❤
(סתם, זה סובייקטיבי)
(סתם, זה סובייקטיבי)
שואל השאלה:
שנייה אז כן או לא?
שנייה אז כן או לא?
אנונימית
כן, זה מעצבן כי אני רוצה לדבר איתם ומנסה אבל הם מתנשאים שזה מעצבןן
כן בטח פשוט זה תלוי עד כמה זה מציק לך שהבנאדם מתנשא על עתמו
כן אבל לפעמים יש להם יציאות לא טובות ואז לא כל כך כיף איתם
באותו הנושא: