10 תשובות
זה בסדר גמור אין על מה לפסול
אנונימי
לא חושב, אבל כן מרגיש לא בנוח שאת בקשר עם האקס (ברור לי שאין ברירה, אבל עדיין מרגיש לא הכי נוח)
שואל השאלה:
תעברו על הביו
לא הבנתי ..
תעברו על הביו
לא הבנתי ..
אנונימית
שואל השאלה:
לא מחפשת זוגיות מהסטיפס
פשוט מעניין אותי אם גברים היו שוללים אותי בטור בת זוג בגלל שיש לי בת
לא מחפשת זוגיות מהסטיפס
פשוט מעניין אותי אם גברים היו שוללים אותי בטור בת זוג בגלל שיש לי בת
אנונימית
אני כן שולל
שואל השאלה:
אפשר לשאול למה ?
אפשר לשאול למה ?
אנונימית
הייתי שוקל בכובד ראש לפני שאני הייתי מתחיל עם בכלל.קודם כל אני לא יודע מה הסיפור הקודם אבל ילד בגיל 21 זה לא כלכך סביר(אולי קצת לא אחראי) שזה מאוד מוריד..בהנחה שהיה סיפור סביר ולא היה החלטה פזיזה/לא אחראית מאוד קשה/מוזר לנהל זוגיות עם אישה עם ילד{לפחות לי}..
אבל אם את מתאימה לי ב100 אחוז אז אולי..(לא שאני מחפש זוגיות עכשיו אבל באופן היפותטי)
אבל אם את מתאימה לי ב100 אחוז אז אולי..(לא שאני מחפש זוגיות עכשיו אבל באופן היפותטי)
אני לא אוהב ילדים ולא מתכנן להתעסק עם ילדים עד איזה גיל 30 לפחותת אז זה סתם יקשה לי על החיים
באותו הנושא: