15 תשובות
תמצא תעסוקה כלשהי שתתרום למישהו אחר
כי לחיים שלך באמת אין משמעות
היופי זה להמציא משמעות משלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא חושבת שאני יצליח לעשות שינוי או משהו אני פשוט יחיה ואז ימות וזהו פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני לא חושבת שאני יעשה משהו משמעןתי
אנונימית
למה את צריכה לעשות משהו משמעותי? איך מגדירים בכלל משהו משמעותי..
תעשי את הכי טוב שאת יכולה
אנונימית
כולנו נולדים שווים אין לך מה להתבכיין על זה
תנסי למצוא דברים שאת אוהבת לעשות...קריאה, כתיבת ספרים, ציורלשמוע שירים...
כל דבר קיצור, ותראי מה שמשמח אותך ותתמידי בו. :)
תלכי למכון
באמת אין. זה לא אומר שאין טעם לחיות. נגיד לדעתי הסיבה הכי טובה לחיות זה להרגיש טוב (בכל דרך)
תמצאי משמעות
אתה מוצא את המשמעות לה תרצה לחיות *נצנצים*
להתנדב, לפתח תחביבים חדשים
לחפש תעסוקה שאת מתעניינת בה, לא לשקוע ברע ולחפש טוב בדברים שאת אוהבת לעשות ביום יום - להכיר אנשים חדשים, לצאת לראות מקומות חדשים.