2 תשובות
אם הבנתי נכון את השאלה
לפתוח חלונית של יוטיוב וחלונית של העמוד הראשי בגוגל ואם המורה עוברת ליד הכיתה להעביר מהובכללי לעשות כמה שיותר חלש
זה מה שאנחנו עשינו שנה שעברה (היה רעיון דלי)
השנה אין אינטרנט אז זה רק דיסק און קי וזה רק עם שירים של צ'אחלות ואני בוכה מהשירים האלה (אני רצינית)
באותו הנושא: