56 תשובות
ימין קיצוני
לא בגלל שאני בעד קיצוניות אגב, פשוט שגנץ לא נראה לי
לא בגלל שאני בעד קיצוניות אגב, פשוט שגנץ לא נראה לי
מרכז ימין, לא תענוג אבל עדיף על הטרלול של הימין הקיצוני
לא ימין קיצוני
זה מוגזם וזה גזעני
לשמחתנו אין כזאת מפלגה
בן גביר התמתן רצח אז הוא ימין פשוט
זה מוגזם וזה גזעני
לשמחתנו אין כזאת מפלגה
בן גביר התמתן רצח אז הוא ימין פשוט
^^^לא כמו כהנא
בן גביר של היום הרבה יותר מתון ממנו
כהנא היה טרוריסט והיו את הגזענים שתמכו בו
בן גביר של היום הרבה יותר מתון ממנו
כהנא היה טרוריסט והיו את הגזענים שתמכו בו
מרכז-ימין
בוא נגיד את האמת, מישהו כאן באמת חושב שבן גביר יחוקק חוק עונש מוות למחבלים? מישהו באמת חושב שהוא יגרש מחבלים?
גנדי הציע את זה, כהנא הציע את זה, אפילו ליברמן הציע את זה, כולם לא עשו אז בן גביר כן?
לעומתם, יש דרך אמיתית לנצח את הטרור.
אי אפשר לנצח אלימות עם אלימות, אי אפשר לנצח טרור בעזרת נשק.
טרור ואלימות מנצחים רק בעזרת שלום ואת זה רק גנץ יכול להביא
בוא נגיד את האמת, מישהו כאן באמת חושב שבן גביר יחוקק חוק עונש מוות למחבלים? מישהו באמת חושב שהוא יגרש מחבלים?
גנדי הציע את זה, כהנא הציע את זה, אפילו ליברמן הציע את זה, כולם לא עשו אז בן גביר כן?
לעומתם, יש דרך אמיתית לנצח את הטרור.
אי אפשר לנצח אלימות עם אלימות, אי אפשר לנצח טרור בעזרת נשק.
טרור ואלימות מנצחים רק בעזרת שלום ואת זה רק גנץ יכול להביא
שואל השאלה:
מוות למחבלים זה מיותר,
הם רוצים למות.
למה ביבי לא העביר את זה ?
מוות למחבלים זה מיותר,
הם רוצים למות.
למה ביבי לא העביר את זה ?
אנונימי
שואל השאלה:
צריך פשוט לנטרל אותם ולתת להם לסבול כשהם חיים
צריך פשוט לנטרל אותם ולתת להם לסבול כשהם חיים
אנונימי
ביבי לא ימין...
הוא מרכז
כמו גנץ ולפיד
פשוט אנשים ליטרלי חושבים שהוא ימין כי הוא אומר את זה
אבל הוא וכנץ ולפיד עם אותן דעות פוליטיות
הוא מרכז
כמו גנץ ולפיד
פשוט אנשים ליטרלי חושבים שהוא ימין כי הוא אומר את זה
אבל הוא וכנץ ולפיד עם אותן דעות פוליטיות
^^אז את תומכת במוות לערבים?
למה?
מה הם עשו לך?
בן גביר לא תומך בזה
את הרבה יותר קיצונית ממנו והרבה יותר גזענית
למה?
מה הם עשו לך?
בן גביר לא תומך בזה
את הרבה יותר קיצונית ממנו והרבה יותר גזענית
מחבלים עושים פיגועים*
יש גם יהודים שעושים פיגועים(נכון שזה ממש ממש קצת אבל זה קיים)
אז מוות ליהודים?
לא.
מוות לקהילה רק בגלל המוצא שלה זה קצת תורת הגזע
ממליץ לך ללמוד על זה
ואל תגידי שמאלני או משהו
כי אני הכי ימני ואוהב את המדינה שיש
פשוט לא גזען ופרימיטיבי :)
יש גם יהודים שעושים פיגועים(נכון שזה ממש ממש קצת אבל זה קיים)
אז מוות ליהודים?
לא.
מוות לקהילה רק בגלל המוצא שלה זה קצת תורת הגזע
ממליץ לך ללמוד על זה
ואל תגידי שמאלני או משהו
כי אני הכי ימני ואוהב את המדינה שיש
פשוט לא גזען ופרימיטיבי :)
כהנא חי
יש לנו הסכם שלום עם מצרים, ירדן, האמיריות, בחריין, מרוקו, סודאן ואפשר בקלות להגיע להסכם עם סעודיה וטורקיה. לאט לאט נעבור בכל המדינות הערביות עד שבסוף גם הם ייחתמו איתנו על הסכם שלום.
מה כמות הנפגעים הישראלים שנפגעו ממצרים בין 1948-1979 לבין הכמות שנפגעו ממצרים בין 1979-2022?
יש לנו הסכם שלום עם מצרים, ירדן, האמיריות, בחריין, מרוקו, סודאן ואפשר בקלות להגיע להסכם עם סעודיה וטורקיה. לאט לאט נעבור בכל המדינות הערביות עד שבסוף גם הם ייחתמו איתנו על הסכם שלום.
מה כמות הנפגעים הישראלים שנפגעו ממצרים בין 1948-1979 לבין הכמות שנפגעו ממצרים בין 1979-2022?
יש הרבה מחבלים זה ידוע
אבל זה לא שיש לך משהו לעשות נגד זה...
עונש מוות למחבלים ושינוי נהלי הפתיחה באש שבן גביר ינסה להעביר
זה המקסימום שנוכל לעשות וזה מבורך מאוד
אבל זה לא שיש לך משהו לעשות נגד זה...
עונש מוות למחבלים ושינוי נהלי הפתיחה באש שבן גביר ינסה להעביר
זה המקסימום שנוכל לעשות וזה מבורך מאוד
^^לא מזמן עלתה כתבה בכאן 11 שאני מניח שראית, אורי לוי ביקר בקרית ארבע, ראש המועצה של קריית ארבע סיפר שם שיש מסחר כלכלי בין יהודים לערבים בחברון ויש עסקים משותפים. היהודים הפשוטים והערבים הפשוטים רוצים לחיות בשלום ולא למות, הבעיה זה הפוליטיקאים שמסיתים.
בן גביר רוצה לחוקק חוק עונש מוות למחבלים
ילד בן 10 שמביאים לו 100 שקל בשביל שיזרוק אבנים על חיילים ומספרים לו שהחיילים האלה הם השטן, אותו צריך להוציא להורג?
צריך להוציא להורג את מפקדי הארגונים והמנהיגים שלהם, וגם את המפקדים והמנהיגים שלנו. כשיישארו רק אזרחים בלי פוליטיקאים עם אינטרסים יהיה שלום אמיתי
ילד בן 10 שמביאים לו 100 שקל בשביל שיזרוק אבנים על חיילים ומספרים לו שהחיילים האלה הם השטן, אותו צריך להוציא להורג?
צריך להוציא להורג את מפקדי הארגונים והמנהיגים שלהם, וגם את המפקדים והמנהיגים שלנו. כשיישארו רק אזרחים בלי פוליטיקאים עם אינטרסים יהיה שלום אמיתי
יש ערבים שרוצים לחיות בשלום*
לא כולם.
ואל תגיד לי שאצה באמת מאמין לתקשורת...
לא כולם.
ואל תגיד לי שאצה באמת מאמין לתקשורת...
^^אין מה לעשות
כן הוא מחבל לכל דבר
והוא יגדל להיות מחבל
אם תרצה או לא תרצה
כן הוא מחבל לכל דבר
והוא יגדל להיות מחבל
אם תרצה או לא תרצה
גם לא כל היהודים רוצים לחיות בשלום
אני מוציא החוצה את הקיצוניים ויוצא שרוב האנשים בעד שלום ובעד חיים
אני מוציא החוצה את הקיצוניים ויוצא שרוב האנשים בעד שלום ובעד חיים
כהנא חי, אני יכול להגיד אותו הדבר על יהודים שעושים תג מחיר
בתגובה שכתבת שהאמנת בערבים ואז גילית שהם זורקים אבנים על יהודים
אותו דבר אני יכול להגיד שהאמנתי ביהודים ואז גיליתי שהם זורקים אבנים על ערבים ואפילו הייתה כתבה על חבורת יהודים שמסתובבים בשער שכם כדי להרביץ לערבים
אותו דבר אני יכול להגיד שהאמנתי ביהודים ואז גיליתי שהם זורקים אבנים על ערבים ואפילו הייתה כתבה על חבורת יהודים שמסתובבים בשער שכם כדי להרביץ לערבים
כן
לרצוח חפים מפשע זה טרור
"יהודי נאור" זה בולשיט ואל תחשוב שאתה מעל כל הערבים
אני גם לא מת על ערבים בלשון המעטה
אבל בחיים לא אפגע במישהו שלא עשה לי כלום
מחבל זה משהו אחר
תהנה להתעלל בו
וזה שאתה מכליל את כולם מראה על בורות, בלי להעליב
לרצוח חפים מפשע זה טרור
"יהודי נאור" זה בולשיט ואל תחשוב שאתה מעל כל הערבים
אני גם לא מת על ערבים בלשון המעטה
אבל בחיים לא אפגע במישהו שלא עשה לי כלום
מחבל זה משהו אחר
תהנה להתעלל בו
וזה שאתה מכליל את כולם מראה על בורות, בלי להעליב
אני נגד אלימות ונגד רצח ונגד מוות, לא משנה מי עשה מה ולמה ואיך
ברגע שבנאדם רוצח בנאדם אחר לא משנה מה הוא עשה, אני מתנגד אליו
אז כן אני מתנגד ליהודים שעושים תג מחיר ובאותה מידה אני מתנגד לערבים שעושים פיגועים ובמיוחד אני מתנגד למנהיגים ולפוליטיקאים שמסיתים את העם נגד הציבור האחר כדי שיישכחו מהצרות הכלכליות
ברגע שבנאדם רוצח בנאדם אחר לא משנה מה הוא עשה, אני מתנגד אליו
אז כן אני מתנגד ליהודים שעושים תג מחיר ובאותה מידה אני מתנגד לערבים שעושים פיגועים ובמיוחד אני מתנגד למנהיגים ולפוליטיקאים שמסיתים את העם נגד הציבור האחר כדי שיישכחו מהצרות הכלכליות
ערבי רוצח יהודי
ואז יהודי אחר רוצח ערבי אחר
זה נראה לך משהו שייגמר בטוב?
ואז יהודי אחר רוצח ערבי אחר
זה נראה לך משהו שייגמר בטוב?
^^ פעם המצרים היו האויב שלנו והיום לא
פעם הירדנים היו האויב שלנו והיום לא
אז בעתיד הערבים לא יהיו האויב שלנו
פעם הירדנים היו האויב שלנו והיום לא
אז בעתיד הערבים לא יהיו האויב שלנו
^^ את זה לא עושים על ידי חוק עונש מוות למחבלים שעלולים להיות ילדים בני 10 שמביאים להם כסף
אלא על ידי פגיעה במנהיגים של הארגונים
אלא על ידי פגיעה במנהיגים של הארגונים
מרכז ימין ביטחוני. ימין כלכלי (לא קיצוני כי צריך עדיין לתמוך במי שלא מסוגלים לתמוך בעצמם).
^^ אז בוא נעשה טרנספר בשביל לפתור את כל הבעיות
טרנספר לדתיים כדי לפתור את הסכסוך החילוני דתי
טרנספר למזרחים כדי לפתור את הסכסוך האשכנזי מזרחי
טרנספר לנשים כדי לפתור את הסכסוך בין גברים לנשים
נישאר חברה של גברים אשכנזים חילונים. זה מה שאנחנו רוצים?
טרנספר לדתיים כדי לפתור את הסכסוך החילוני דתי
טרנספר למזרחים כדי לפתור את הסכסוך האשכנזי מזרחי
טרנספר לנשים כדי לפתור את הסכסוך בין גברים לנשים
נישאר חברה של גברים אשכנזים חילונים. זה מה שאנחנו רוצים?
הייתה את פרשת רוממה בחיפה
בחיפה יש אוכלוסיות מעורבות, חילונים, דתיים, חרדים, ערבים, בהאים ואפילו דרוזים
יש שכונה בחיפה שקוראים לה רוממה וזו שכונה חילונית והיה בה בית כנסת אחד בלי הרבה מתפללים. אז מנהל בית הכנסת ניסה להביא חרדים מערים אחרות כדי שיגורו בשכונה קרוב לבית הכנסת ויתפללו בו. זה התגלגל לניסיון להוציא את התושבים החילונים מהשכונה כדי שזו תהיה שכונה חרדית (דבר שקורה הרבה זמן בחיפה, חרדים רוכשים דירות בשכונות שונות בחיפה ומנסים ליצור קהילה במקומות חדשים וכתוצאה מכך יוצאים משם הרבה חילונים למקומות אחרים).
החילונים לא אהבו את זה והיה הרבה עימותים ואלימות עד שבסוף החרדים התייאשו והלכו למקום אחר
יש שכונה בחיפה שקוראים לה רוממה וזו שכונה חילונית והיה בה בית כנסת אחד בלי הרבה מתפללים. אז מנהל בית הכנסת ניסה להביא חרדים מערים אחרות כדי שיגורו בשכונה קרוב לבית הכנסת ויתפללו בו. זה התגלגל לניסיון להוציא את התושבים החילונים מהשכונה כדי שזו תהיה שכונה חרדית (דבר שקורה הרבה זמן בחיפה, חרדים רוכשים דירות בשכונות שונות בחיפה ומנסים ליצור קהילה במקומות חדשים וכתוצאה מכך יוצאים משם הרבה חילונים למקומות אחרים).
החילונים לא אהבו את זה והיה הרבה עימותים ואלימות עד שבסוף החרדים התייאשו והלכו למקום אחר
אם נעשה טרנספר לערבים באותה מידה ארצות הברית תעשה טרנספר לכל היהודים שבארצות הברית
טרנספר זה לא פתרון לכלום
טרנספר זה לא פתרון לכלום
רק שמאל
מרכז -סער וגנץ מפלגה שהיא מרכז היא מפלגה שתמיד לא מביעה דעות ומנסה לצאת תמיד בסדר עם כולם למרות שאני מאמינה שהמפלגה שלהם הרבה יותר נוטה לכיוון שמאל
בן גביר- מפלגה ימנית קיצונית מבחינת המצע שלהם לביטחון אני מסכימה אבל מבחינת דברים אחרים לא חושבת לא מעוניינת במדינת הלכה
עריכה -לא הבנתי את השאלה אבל לא נורא כבר כתבתי
בן גביר- מפלגה ימנית קיצונית מבחינת המצע שלהם לביטחון אני מסכימה אבל מבחינת דברים אחרים לא חושבת לא מעוניינת במדינת הלכה
עריכה -לא הבנתי את השאלה אבל לא נורא כבר כתבתי
שואל השאלה:
במפלגה של גנץ וסער הרוב הם דתיים או מסורתיים ויש שם כאלה שהם יותר ימניים מביבי
במפלגה של גנץ וסער הרוב הם דתיים או מסורתיים ויש שם כאלה שהם יותר ימניים מביבי
אנונימי
שואל השאלה:
כמו מתן כהנא
כמו מתן כהנא
אנונימי
חילי טרופר ומתן כהנא הם דתיים במפלגה של גנץ וסער
זו ההוכחה שאפשר לאהוב את ארץ ישראל ועדיין להיות מרכז
וגם דתיים רוצים תהליך מדיני והסכם שלום
זו ההוכחה שאפשר לאהוב את ארץ ישראל ועדיין להיות מרכז
וגם דתיים רוצים תהליך מדיני והסכם שלום
ימין קיצוני
שואל השאלה:
הם ימין והם בעד סיפוח ^
לפחות כהנא בעד
הם ימין והם בעד סיפוח ^
לפחות כהנא בעד
אנונימי
הם לא בעד סיפוח מלא
הם בעד צמצום הסכסוך, זאת אומרת החלת ריבונות על שטחי c והקמת מדינה ערבית בשטח a שכולל את רמאללה וקלקיליה
הם בעד צמצום הסכסוך, זאת אומרת החלת ריבונות על שטחי c והקמת מדינה ערבית בשטח a שכולל את רמאללה וקלקיליה
יותר "קיצוני" מבן גביר
אנונימית
שואל השאלה:
גנץ אמר שהוא נגד מדינה פלסטינית
אתה מתכוון לאוטונומיה כזאתי
גנץ אמר שהוא נגד מדינה פלסטינית
אתה מתכוון לאוטונומיה כזאתי
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שהוא אמר:
זה מה שהוא אמר:
אנונימי
כהנא חי
אם אנחנו נעשה את זה, זה ייתן לגיטימציה לכל מדינות העולם לעשות את זה ליהודים
כמו שיש פוגרומים, יעשו טרנספר בכל מקום בעולם
כמו שאנחנו לא אוהבים ערבים ככה העולם לא אוהב יהודים
אם אנחנו נעשה את זה, זה ייתן לגיטימציה לכל מדינות העולם לעשות את זה ליהודים
כמו שיש פוגרומים, יעשו טרנספר בכל מקום בעולם
כמו שאנחנו לא אוהבים ערבים ככה העולם לא אוהב יהודים
אני מסיק שטרנספר לא מביא דברים טובים, זה מעולם לא הביא דברים טובים
שואל השאלה:
"יש אנשים שיגידו בצדק שיש כפרים מזרחיים שהפלשתינים קוראים להם ירושלים והם לא במעטפת המטרופולינית של ירושלים ואפשר שם להגדיר להם בירה, אלה דברים של דיוני קצה הדרך. מה המהות? ירושלים כמו שאנחנו מכירים אותה, היא מאוחדת, כך הייתה, כך תהיה".
זה מה שגנץ התכוון
"יש אנשים שיגידו בצדק שיש כפרים מזרחיים שהפלשתינים קוראים להם ירושלים והם לא במעטפת המטרופולינית של ירושלים ואפשר שם להגדיר להם בירה, אלה דברים של דיוני קצה הדרך. מה המהות? ירושלים כמו שאנחנו מכירים אותה, היא מאוחדת, כך הייתה, כך תהיה".
זה מה שגנץ התכוון
אנונימי
שואל השאלה:
ציטטתי אותו מכתבה
ציטטתי אותו מכתבה
אנונימי
מרכז ימין
שואל השאלה:
הוא מרכז
לא ימין
הוא מרכז
לא ימין
אנונימי
מעדיפה את המפלגה של גנץ וסער
והם לא בעד סיפוח רק בן גביר והימין הקיצוני בעד זה, כי זה לא חכם להיות בעד סיפוח זה יהרוס את כל הבטחון של המדינה יכניס לפה מיליון ערבים ויש בזה רק חסרונות
והם לא בעד סיפוח רק בן גביר והימין הקיצוני בעד זה, כי זה לא חכם להיות בעד סיפוח זה יהרוס את כל הבטחון של המדינה יכניס לפה מיליון ערבים ויש בזה רק חסרונות
אנונימית
כהנא חי
לא צריך מלחמה, צריך הסכם שלום
מה כמות הנרצחים שהיו בין 1992-1995 ומה כמות הנרצחים שהיו בין 1988-1992?
בתקופה של 1992-1995 ישראל בחרה בשלום
אבל לפני השלום ישראל בחרה במלחמה וקיבלה הרוגים והרבה
לא צריך מלחמה, צריך הסכם שלום
מה כמות הנרצחים שהיו בין 1992-1995 ומה כמות הנרצחים שהיו בין 1988-1992?
בתקופה של 1992-1995 ישראל בחרה בשלום
אבל לפני השלום ישראל בחרה במלחמה וקיבלה הרוגים והרבה
מרכז ימין. אני נגד קיצוניות .
בשני הצדדים.
בשני הצדדים.
מרכז ימין
רק ביבי
לפני שנה נהג מונית נכנס בטעות לרמאללה והוא יצא משם בחיים בסיוע המשטרה הפלסטינית, שאותה רבין הקים ונתן לה רובים
אפשר לסמוך עליהם ברוב המקרים
היה את המקרה של הלינץ' ברמאללה שבו המשטרה הפלסטינית פגעה בחיילים שנכנסו לרמאללה, אבל מתי זה קרה? מיד אחרי שההסכם המדיני נכשל, התחילה אינתיפאדה אחרי שוויתרנו על שלום. אם לא היינו מוותרים על שלום כנראה לא הייתה אינתיפאדה
אפשר לסמוך עליהם ברוב המקרים
היה את המקרה של הלינץ' ברמאללה שבו המשטרה הפלסטינית פגעה בחיילים שנכנסו לרמאללה, אבל מתי זה קרה? מיד אחרי שההסכם המדיני נכשל, התחילה אינתיפאדה אחרי שוויתרנו על שלום. אם לא היינו מוותרים על שלום כנראה לא הייתה אינתיפאדה
גנץ לא ימין אחי
ובן גביר כי לפחות הוא פועל
ובן גביר כי לפחות הוא פועל
הייל דוד אפשר לסמוך על שוטרים פלסטינים?
למה הם לא מתפלים בערבים שזורקים עלינו אבנים? או כאלה שיושבים בבית ומכוונים לייזר על מכוניות? או כאלה שמחזיקים נשק בלתי חוקי בבית?
למה הם לא מתפלים בערבים שזורקים עלינו אבנים? או כאלה שיושבים בבית ומכוונים לייזר על מכוניות? או כאלה שמחזיקים נשק בלתי חוקי בבית?
יש שתי דרכים לפתור את הבעיה
אחד בנחמדות שזה מה שניסנו עד היום ותראו לאן הגענו
או בהרתעה שזה אשכרה לאפשר לחיילים לירות שזורקים עליהם אבנים
אחד בנחמדות שזה מה שניסנו עד היום ותראו לאן הגענו
או בהרתעה שזה אשכרה לאפשר לחיילים לירות שזורקים עליהם אבנים
ימין קיצון
באותו הנושא: