11 תשובות
כן
תגידי לה
תגידי לה
תרשמי לו כזה
דרך אגב ראיתי את ההודעה שלך זה שמחקת זה לא אומר שלא ראיתי
ומשם זה כבר ימשיך
ותספרי לה
דרך אגב ראיתי את ההודעה שלך זה שמחקת זה לא אומר שלא ראיתי
ומשם זה כבר ימשיך
ותספרי לה
שואל השאלה:
גם צילמתי את זה
כי הייתה לי תחושה שהוא ימחק
בכל מקרה אני באמת שוקלת אם להגיד לה
היא התנשקה איתו לפני יומיים ואתמול הוא שלח לי הודעה
לא באלי לבאס או משהו ובכל מקרה לא עניתי לו
אבל לא באלי להרגיש כזה רע על זה שהוא שלח לי הודעה וזה ולא אמרתי
גם צילמתי את זה
כי הייתה לי תחושה שהוא ימחק
בכל מקרה אני באמת שוקלת אם להגיד לה
היא התנשקה איתו לפני יומיים ואתמול הוא שלח לי הודעה
לא באלי לבאס או משהו ובכל מקרה לא עניתי לו
אבל לא באלי להרגיש כזה רע על זה שהוא שלח לי הודעה וזה ולא אמרתי
אנונימית
ברור להגיד
הם בסך הכל התנשקו במסיבה, זה לא כאילו הם יוצאים חצי שנה ופתאום הוא מתחיל איתך.. תני לה להתחיל איתו, אם הוא מחק זה כנראה כי הוא מבין את הסיטיואציה ולא רוצה לפגוע בה
תגידי לה!!!!
שלא תחיה באשליות שכולו עליה ורואה רק אותה
גם ככה הוא גבר מזוייף שמנסה להעמיס איכס
שלא תחיה באשליות שכולו עליה ורואה רק אותה
גם ככה הוא גבר מזוייף שמנסה להעמיס איכס
תגידי תקשיבי זה עדיף הוא כנראה סטוציונר זה חד משמעית להגיד
שואל השאלה:
הם לא התנשקו במסיבה הם נפגשו הוא לקח אותה לבאולינג או משהו
וזה לא קשור לכמה זמן הם מכירים בכלל
הם לא התנשקו במסיבה הם נפגשו הוא לקח אותה לבאולינג או משהו
וזה לא קשור לכמה זמן הם מכירים בכלל
אנונימית
אה נו היית צריכה לציין את זה
אז כן נשמע שיהיה חכם להגיד, שהלב שלה לא ישבר
אז כן נשמע שיהיה חכם להגיד, שהלב שלה לא ישבר
תגידי לה...
ותתני לה לבחור מה לעשות איתו...
ותתני לה לבחור מה לעשות איתו...
באותו הנושא: