3 תשובות
אם מה שאת רוצה להגיש הגיוני וכזה, זה יתקבל כמו כל תלונה על כל בן אדם.
אני מניח שזה יעבוד רגיל..והיי אם את צריכה לדבר אני כאן
כמו כל בן אדם שמגישים תלונה אליו
באותו הנושא: