5 תשובות
אל תתחסנע אם את לא מרגישה טוב מניסיון זה יחמיר את המחלה
תמיד טוב להתחסן
לא
חכי שתבריאי ואז תתחסני
עדיף שלא
אבל גם כדאי שתשקלי אם את באמת רוצה את זה בכלל כי זה חיסון די מיותר
אנונימית