10 תשובות
בכשרה הכוונה היא לא שהשחיטה לא אכזרית, אלה שהיא עומדת בחוקי הדת.
מסכים עם התגובה מעליי^^
שואל השאלה:
מה זה לא אכזרית? פעם ראית שחיטה?
בתור טבעונית אני לא מבינה מה ההגיון הורגים טלאים בני יום מכים באכזריות פרות מפטמים תרנגולות בכלובי סוללה
מה לא אכזרי בזה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^עדיין רוצחים אותה
אנונימית
שואל השאלה:
ובחוות הם גדלים בהרים של צואה
אנונימית
"לא אכזרית"
קושרים את החיה, הופכים אותה וחותכים בעודה בחיים
ממש לא אכזרי
אנונימית
את מדברת על תנאי הגידול שלהם, זה לא קשור לשחיטה.
בשחיטה כשרה משתדלים להרוג את החיה מיד ללא כאב. זה לא אכזרי
תנאי הגידול המזעזעים זה משהו אחר לא קשור
בשחיטה כשרה לא מתעללים בבעלי חיים
שואל השאלה:
^סליחה אבל זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי
אנונימית
העניין בשחיטה כשרה זה שהיא פחות סובלת משחיטה של המוסלמים נגיד
אנונימי