התחברות
הרשמה
עם הייתי יכולה או אפ הייתי יכולה
7 בנובמבר 2022, 18:50
דחוף
4 תשובות
אם
"אם הייתי יכולה"
"אני הולכת עם דני"
L
Li-Dz
אם
C
Cherryberryy
אם
N
Not always sad
אם
D
Divine
באותו הנושא:
רק אני אם הייתי יכולה לא הייתי מתגייסת?
עם הייתי יכולה הייתי מתחתנת עם החתולה שלי, Am I crazy?!
תנו לי תשובה לעבודה, מה הייתי משנה בעולם אם הייתי יכולה?
ההורים יכולים לראות באיזה אתרים הייתי אם הייתי על גלישה בסתר?
נניח ולא הייתי ערה איך אני יכולה לדעת אם הייתי בחמות
חברה אמרה לי שאם הייתי יותר רזה הייתי יכולה להיות דוגמנית
לגיטימי שאני חושב שאם הייתי יכול להתחתן עם עצמי הייתי עושה את זה?
הפרעת אכילה בעבר (לא הייתי מאושפזת ולא הייתי מטופלת אצל פסיכיאטר) יכולה לפסול סיווג בטחוני בצבא?
למה כולם אומרים "אם הייתי יכול, הייתי הורג את היטלר עוד כשהוא היה תינוק",
אפשרי להוציא אישור שהייתי חולת קורונה אפילו אם לא הייתי?כאילו איך יכולים לדעת אם הייתי?
אחותי מתנהגת אלי בניבזיות, ואני לא יכולה לתאר עד כמה שזה מעליב. היום היא פשוט אמרה לי: אם הייתי יכולה הייתי הורגת אותך!