6 תשובות
שואל השאלה:
^^^
אבל איך אני יודעת *מתי* לשים
ies
es
s
?
אנונימית
בכיף :-))
שואל השאלה:
^
אה אה נכון מחילה אני לא משהו באנגלית פשוט..
תודהה❤
אנונימית
סיומת d/ed/ied היא לפעלים בעבר (פאסט סימפל), אין קשר לפרזנט סימפל
i tr*ied* to give him a second chance
he play*ed* the guitar yesterday
she appreciate*d* my efforts

סיומת s/es/ies היא לפעלים בזמן פרזנט סימפל, רק לhe, she, it
he travel*s* around the world every summer
she wake*s* up at 8 a.m. every day
he go*es* to the gym every day
he tr*ies* to get her attention, but fails every time
אם הפועל מסתיים בss, z, sh, ch, x, o -
מוסיפים es

go*es
pass*es*
wash*es*
וכן הלאה

אם הפועל מסתיים בy ולפני הy האות היא לא אות ניקוד, זאת אומרת *לא* a e i o u - מוסיפים ies

tr*ies*
fl*ies*
cr*ies*
וכן הלאה

לכל השאר (פעלים שמסתיימים בy ולפני הy יש אות ניקוד, או פעלים שהסיומת שלהם לא ברשימה למעלה) - מוסיפים s

blow*s*
grow*s*
play*s*
eat*s*
וכן הלאה
שואל השאלה:
תודה תודה תודהה
אנונימית