4 תשובות
^למה אישה שנאנסה *חייבת* להפיל? זה לא מצדיק רצח. ותהיי בטוחה שאם זה היה קורה לו הוא לא היה רוצח לרצוח את הנכדה שלו. את צודקת שזה גוף שלה, אבל מה הקשר בחירה שלה? אין לה אף זכות על גוף העובר. היא לא יכולה לרצוח אותו רק בגלל שזה הגוף שלו. ואיפה זכות האישה לדעת? זה לא מגיע לה?

לשאלה, סרטון נכון כל כך. יש עמותות כמו אמ"א, מדברים (משיחיים), אפרת
פשוט סרטון טיפשי ,יש מקרים כמו אונס או גיל צעיר שבהם אותן בנות שנכנסו להריון חייבות לעצור את ההריון וזה שהוא מנסה לעשות מנפולציה בשקל רק מראה על מי שהוא כי אני בטוחה שאם היתה לו בת ובגיל 14 היא הייתה נאנסת הוא לא היה רוצה שתביא את התינוק הזה לעולם ושאותה ילדה גם בשום אופן לא הייתה רוצה ,זה הגוף שלהן בחירה שלהן
אני לא יודעת כמה אני מסכימה עם החלק של לשמור את התינוק למען עם ישראל אבל אני בהחלט חושבת שזה רצח
אני מכירה עמותת אפרת
כן, סרטון מאוד עלוב ולא מעניין למה?