8 תשובות
אתה יודע שזה לא כזה קשה להשיג 40 שקל
שואל השאלה:
יודע אבל אני קצוב בזמן
אנונימי
מה השווי של הסדרה הזאת? באופן סיי אני לא רואה שיש לה שום ערך
שואל השאלה:
כי המכירה שלה הסתיימה בספטמבר
הם היו מהדורה מוגבלת
אנונימי
ראיתי שיש רק 3 אוונרים ו100k יחידות זה אומר שכל הסדרה מוערכת בעיניך ב4k שקל...
שואל השאלה:
40 שקל
ומכרתי אותה בפרטי אנשים פנו אליי שרצו לקנות משהוא ולא קנו מאופן סי
אנונימי
בהצלחה אחי
שואל השאלה:
מכרתי 45 יחידות ב20 דולר כל אחד
אבל זה היה בפריים שלי עכשו איבדתי ערך ואין לי זמן לחכות שיעלה שוב
אנונימי