4 תשובות
אין מה לעשות להמשיך לשים דורדוראט ואולי בהצשך חייך שתגדלי תוכלי לעשות איזה הזרקות לשם כדי שלא תזעי
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה
אמאלה
אבל בעיקרון לכי לרופא אם יש לך הזעת יתר
אנונימית
אולי הדאודוראנט שלך לא מתאים לך, תנסי אולי לחפש מחברה אחרת או דאודוראנט יותר חזק
יש לי את הורוד של אדידס והוא מעולה
יש לי את הורוד של אדידס והוא מעולה
באותו הנושא: