11 תשובות
שיעשו מה שבא להן אבל לפעמים זה מוגזם
עניין שלהן ,אבל אני כן חושבת שיש כבוד מינימלי
שיעשו מה שבא להן
שואל השאלה:
^^אכפת לי כי זה מגעיל בעייני שבנות הולכות לבית ספר עם גופייה וטייץ בוקסר
אנונימית
למה גועל נפש
לא שאני עפה על זה כן אבל לא כל כך אכפת לי
שיעשו מה שבא להן
אתה בן או בת לא הבנתי
אנונימית
לדעתי זה דוחה
שיעשו מה שבא להן אבל הן צריכות לכבד את המקום שהן נמצאות בו ועצוב שלא מזיז להן
תקשיבו שכל אחד יעשה מה שבא לו
להגיד תאמת שזה חשוף מידי גם לי זה כזה יואו איזה פרחה אבל שתעשה מה שבא לה
אנונימית
אצלי אסור חשוף אבל מה הבעיה?
שזה לא מכבד את המקום וכמובן שאני מדברת גם על בנים וגם על בנות
עושות לעצמן רע