16 תשובות
לא
הפוך, ומה הקשר בין השניים?
לא, זה יהרג ואל יעבור
אנונימי
לא זה לא קשור
זה יותר חמור.
נגיעה סתמית - איסור דרבנן
נגיעה מאהבה (בבן זוג בלי נישואין)- איסור דאורייתא.
נגיעה סתמית - איסור דרבנן
נגיעה מאהבה (בבן זוג בלי נישואין)- איסור דאורייתא.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מלא מסננים אותי בגלל זה אתם לא מבינים
אבל מלא מסננים אותי בגלל זה אתם לא מבינים
אנונימית
^^ אני אנונימי אחר. ממליץ לעין ביורה דעה, סימן קנז, סעיף א ושפתי כהן שם, סעיף קטן י.
וכמובן במשנה תורה, הלכות אישות, פרק א.
וכמובן במשנה תורה, הלכות אישות, פרק א.
אנונימי
שואל השאלה:
נו אני לא מבינה בזה יש היתר או לא?
נו אני לא מבינה בזה יש היתר או לא?
אנונימית
לא, לעשות עבירה שהיא יהרג ואל יעבור - זה משהו שמעולם לא יהיה לו היתר.
אנונימי
שואל השאלה:
אוףךף
אוףךף
אנונימית
אני גם מחפש מישהי עם שמירת נגיעה וזה ממש קשה צודקת
ממש לא...
בהצלחה אהובה❤
בהצלחה אהובה❤
לא.
ועוד יותר מזה, מי שיעבור על ההלכה ויעשה כך רק בונה בית בטומאה ואם ככה מתחיל בית יהודי איך הוא ממשיך?
שמירת נגיעה זו חובה דאורייתא
דרך אגב, אם מישהו לא רוצה לצאת איתך כי את שומרת נגיעה, תשמחי, שגילית את זה בזמן, את ממש לא רוצה בעל כזה
ועוד יותר מזה, מי שיעבור על ההלכה ויעשה כך רק בונה בית בטומאה ואם ככה מתחיל בית יהודי איך הוא ממשיך?
שמירת נגיעה זו חובה דאורייתא
דרך אגב, אם מישהו לא רוצה לצאת איתך כי את שומרת נגיעה, תשמחי, שגילית את זה בזמן, את ממש לא רוצה בעל כזה
אין היתר כזה, ודרך אגב אם מישהו לא רוצה אותך כי את שומרת נגיעה זה מוכיח על איזה קשר הוא מחפש (לא טהור במילים עדינות).
תשמרי על עצמך, ואל תהרסי את זה שאת שומרת נגיעה בשביל אף אחד.
תזכרי שאין עוד מלבדו, תפנימי שאין עוד מלבדו, ותתפללי לאלוקים שיביא לך זיווג הגון בלי להתייאש! תהיי שמחה, תבטחי ב-ה', ותקיימי את רצונו.
אבל בשום פנים ואופן לא להרוס את השמירת נגיעה - אם מישהו אומר לך שהוא לא רוצה לשמור נגיעה אז בעיה שלו תמשיכי הלאה.
תשמרי על עצמך, ואל תהרסי את זה שאת שומרת נגיעה בשביל אף אחד.
תזכרי שאין עוד מלבדו, תפנימי שאין עוד מלבדו, ותתפללי לאלוקים שיביא לך זיווג הגון בלי להתייאש! תהיי שמחה, תבטחי ב-ה', ותקיימי את רצונו.
אבל בשום פנים ואופן לא להרוס את השמירת נגיעה - אם מישהו אומר לך שהוא לא רוצה לשמור נגיעה אז בעיה שלו תמשיכי הלאה.
לא
להפך
כששומרים נגיעה זה מסנן ברמה מאוד טובה וחדה את מי שלא מתאים לך
אומרת לך מנסיון אישי שהייתי בקשר עם איזה מישהו שלא רצה שאשמור נגיעה ורק עם זה ששמרתי נגיעה ממנו יכולתי להבין שהוא בא לי עם מניפולציות ושהוא פשוט חיפש בחוקה שמורה ולא היה מוכן לשלם את המחיר של לשמור על עצמו בשביל זה
שמירת נגיעה זה המתנה שקיבלתי מהשם ששמרה עלי מגברים לא טובים ולפעמים כם חארות
להפך
כששומרים נגיעה זה מסנן ברמה מאוד טובה וחדה את מי שלא מתאים לך
אומרת לך מנסיון אישי שהייתי בקשר עם איזה מישהו שלא רצה שאשמור נגיעה ורק עם זה ששמרתי נגיעה ממנו יכולתי להבין שהוא בא לי עם מניפולציות ושהוא פשוט חיפש בחוקה שמורה ולא היה מוכן לשלם את המחיר של לשמור על עצמו בשביל זה
שמירת נגיעה זה המתנה שקיבלתי מהשם ששמרה עלי מגברים לא טובים ולפעמים כם חארות
ממש לא
זה חלק מהעניין
אין כמו זיווג ראוי לאדם שידע שההזיווג שלו נשמר מכל מגע וכל נגע כזה או אחר
צריך להתפלל הרבה ולהאמין ב ה' יתברך
הקדוש ברוך הוא תפקידו מאז ומעולם לאחר הבריאה הוא לזווג זיווגים
אנחנו צריכים להתפלל ולעשות השתדלות
זה חלק מהעניין
אין כמו זיווג ראוי לאדם שידע שההזיווג שלו נשמר מכל מגע וכל נגע כזה או אחר
צריך להתפלל הרבה ולהאמין ב ה' יתברך
הקדוש ברוך הוא תפקידו מאז ומעולם לאחר הבריאה הוא לזווג זיווגים
אנחנו צריכים להתפלל ולעשות השתדלות
אנונימי