124 תשובות
לך על זה
תעשה שיחת ווידאו
אחלה חרדים, צדיקים
אשריך
אנונימי
מה נראה? שזה מותר? אם באמת היית חרדי, לא היית שואל את זה בכלל, כי היית יודע שזה אסור.

וגם היא לא חרדית.

עצם זה ששאלת את זה שהצגת את שניכם כחרדים - זה חילול השם ברבים.

ממש מוחה בכם!
אנונימי
תעזוב תבן אדם בשקט
שיעשה מה שבא לו זה לא עניינך
שואל השאלה:
מה לעשות שאני כן חרדי
וממש בא לי?

לא זו הייתה שאלתי
אני לגמרי בעניין
השאלה האם זה לא מפחיד להיפגש ככה אולי יש לה כוונות רעות
ואולי ירד לה ממני כשתראה אותי
^^ אתה מדבר כאילו אין מצוה להוכיח ולמחות בעוברי עבירה.
אנונימי
^^ מה לעשות? להתגבר על הירצ הרע, זאת המהות של אדם חרדי - הוא חרד לדבר ה'.

אז אתה מפחד רק מכוונות הרעות שלה? מה' אתה לא מפחד? זאת בדיקו משמעות של המילה "חרדי". מעונש כרת, לא?

"יהיה מורא שמים עלכים כמורא בשר ודם" (ברכות כח ע"ב).
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה מאנונימי?
ומה איתך? מצווה גדולה להיות כאן באינטרנט פרוץ ללא השגחה
תראה לאיפו אני הגעתי
רוצה להגיע לשם גם?
לך תעשה חסימה!
כדיי מאוד שתעשה איתה שיחה וידאיו שלא יווצר מצב שהמאוחרי המסך הזה יהיה פדופיל
אני מקווה שלשואל השאלה יש מפסיק שכל בשביל לא לשמוע למי שמוציא שטויות כאלה^^ מהפה שלו.
אנונימי
תשמע קראתי את 2 השורות הראשונות של השאלה - אם הייתם באמת חרדים לדבר ה' לא הייתם עושים דבר כזה.
תשמע אחי היקר, אל תעשה לעצמך דבר כזה אני מקווה שאתה מודע לכמה הדבר חמור..
שואל השאלה:
אנחנו חרדים אז לא ניפגש בציבור
^^ אז תתנהגו כמו חרדי ואל תפגשו בכלל, אם מה שאתם מחפשים - זאת עבירה (מה שחרדי לא אמור לחפש).
אנונימי
^ אמת!
למה אתה לא מחפש אישה לחתונה פשוט?
אתה בן 20?
אתה חרדי?
בגיל הזה כבר מתחתנים לא?
אתה יודע שזה אסור.. אני לא מבינה למה מה אתה מחפש צרות
תשמע אני לא הולך לשפוט תעשה מה שבא לך
אבל קודם כל בטיחות
תוודא שזה לא בן אדם עויין מאחורי המסך כי באמת באמת חבל
לא בא לי לפתוח את החדשות עוד כמה ימים ולגלות שאחד האחים שלי נרצח
^^ כל הכבוד!
אנונימי
בדוק זה איזה פדופיל שרוצה לסחוט אותך
אנונימית
לא בקטע רע ... באמת לא אשפוט אותך אבל "אנחנו חרדים לא ניפגש בציבור" חשבת אולי שבגלל שאתה חרדי יש סיכוי שמישהו/י מסוכנת פנתה אליך בכוונת תחילה?
אתה לא מכיר את האדם שמנסה להיפגש איתך היגיון בריא אומר להיפגש במקום עם אנשים שיכולים לעזור במידה ותצטרך , ואתה מעדיף לעשות לאותו אדם חיים קלים ... סמטה חשוכה , לבד, עם אדם זר ... ככה מתחילים סרטי אימה אני אגיד לך שלא תתחרט . במקום לחשוב אם במציאות תמצא חן בעיניה תחשוב אם היא לא עם כוונות רעות בכלל ...כל זה נשמע תמוה ברצינות תפתח חדשות או תקרא עיתון . ממש לא מתכוונת להפחיד אותך אבל בבקשה תחשוב בהיגיון אתה לא יודע עליה הרבה (חוץ ממה שהיא אולי סיפרה על עצמה ובמקרה הזה ... זה לא הרבה אם בכלל זה אמת) . תשמור על עצמך
אנונימית
מי שמכם כשופטים? עזבו אותו.
תאמינו לי שאתם לא מחדשים לו דבר על זה שזה נחשב לא מקובל.
לשואל- אל תהיה תמים, תזהר מהצעות שכאלה.. זה נשמע חשוד מאוד ומסוכן אם מישהי קופצת עלייך עם הצעה כזאת בדרך הזאת (ברור שלא בטוח שזאת בת ו/או שזה מתחזה וסוטה).
אם אתה רוצה לפגוש אדם מהאינטרנט אז באמת תעשה איתו שיחות מעמיקות לפני, גם טלפון ווידאו.
ותפגשו במקום ציבורי עם אנשים בלבד.
שואל השאלה:
התשובות שלכם ממש מחכימות ,
ובהחלט כולכם צודקים שצריך להיזהר
ובהחלט לא להיפגש על עיוור
אגב זה מישהי מכאן מסטיפסט
אין לי אפילו את הטלפון שלה רק כאן התכתבנו
מצטער אבל נשמע לי מוזר שככה חרדים מתנהגים בעיקר היא
^^^ זה לא סתם משהו לא מקובל, זה איסור חמור שהוא יהרג ולא יעבור. אין פה צדדים להיתר.
אנונימי
^^ חרדים אמיתיים לא מתנהגים ככה. אולי מי שבתחפושת של חרדי.
אנונימי
לא משנה כרגע רמת הדתיות שלך,זה לא מומלץ בכלל להיפגש עם משהי שאתה מדבר איתה לא מספיק זמן,ואתה לא מכיר אותה מספיק.
אחרי שאתם מכירים אז אפשר אולי לדבר.. וסתם ככה מאיך שזה נשמע זה די מחשיד ולא יביא למשהו טוב
בסדר אני יודעת שזה נחשב אסור
אבל אל תטיפו למישהו מוסר
^ אז כן צריך להוכיח אחד שהולך לעשות איסור. זה חדש לך?
אנונימי
בלי קשר לזה שאתם חרדים כדאי לעשות שיחה או שיחת ווידאו כדי לוודא שהיא מי שהיא טוענת שהיא.
תשמור על עצמך יהודי יקר, אל תעשה דבר כזה! תנתק ממנה קשר!;
אנונימי
תשמור על עצמך יהודי יקר, אל תעשה דבר כזה! תנתק ממנה קשר!
תקיים את רצון ה'
ועליהה איזה עולם תקשיב בחור אל תעשה איתה שטויות במיוחד שהיא חרדיה תחשוב על העתיד שלך ושלה קודם כל אף אחד חרדי או לפחות דתי לא ירצה אותה אם היא ככה עם גברים תחשוב שאתה גם בטח לא הראשון שהיא עושה לו את זה כי היא ישר זורמת איתך והיא אפילו לא מכירה אותך מה שאומר שהיא צריכה עזרה באמת, וחוץ מזה תחשוב עליך מי תרצה לצאת עם אחד חרדי שזורם עם בנות זרות באינטרנט גם אם הייתה לא דתי זה היה מוריד ממך
מי קובע להתנשק
אחי זה פדופיל
איך עשית דבר כזה? תקיים את רצון ה' במקום אנונימי?
ולשאלה, אל תעשה את זה. היא כנראה מנסה לצחוק עליך. ואפילו אין לך את הטלפון שלה...
אנונימית
האתגר הוא גדול, הוא ענק.
אבל התוצאות שאיתם תצטרך להתמודד, וההשלכות שיהיו לדבר כזה, יהיו קשים הרבה יותר.
מה בעצם הנזק? מה כבר יכול להיות?

א. הפעם הראשונה שאנחנו חווים מגע, בטח מגע מיני, נצרבת לנו בתודעה בצורה חזקה מאוד
היא משפיעה על כל יחסים מיניים שיהיו בעתיד.
בטח אם מדובר בדתי/חרדי שככל הנראה לא הולך להתנסות יותר מדי בחיים, והוא מתכוון לחיות עם אישה אחת.

ב. כשתהיה נשוי, סיכוי טוב שתמיד תהיה עסוק בהשוואות, המקום הזה יהיה פרוץ אצלך, ויהיה לך מאוד מאוד קשה לשמור עליו, אתה תצטרך להתמודד יום יום, עם הפריצה הזאת שקיימת בך.
וזה כמובן יפגע בטיב הקשר שלך עם אשתך.

ג. זה לא יעצור בנשיקה. ולא יעצור בה.

ד. לדעת הרמב''ם, מגע מיני עם רווקה שלא טבלה זה ''אביזהירו דגילוי עריות'', וזה ביהרג ואל יעבור, כלומר צריך למסור על זה את הנפש כפשוטו.
האם אתה באמת רוצה לכתחילה להכניס את נשמתך למקום נמוך כל כך?
אחי תתרחק כמו אש זה יצר הרע בתחפושת רוץ לבית המדרש ללמוד תורה כמו שנאמר-"משכהוא לבית המדרש".
שואל השאלה:
אם נצחו מוטב ואם לא...יעסוק בתורה
אם נצחו מוטב ואם לא...
ואם לא-יקרא ק"ש אם נצחו מוטב ואם לא...
ואם לא-
ילבש שחורים ויתעטף שחורים
וילך למקום שאין מכירים אותו ויעשה מה שליבו חפץ
וזה מה שאני עושה
לובש....
ועושה מה שבליבי
בתור אחת חילונית
אתה לא חרדי והיא לא חרדית אם אתה בכלל שוקל את זה
זאת עבירה על מצווה (לא יודעת איזה מצווה אני רק יודעת שזה עבירה על איזשהו חוק או משהו כזה) ובתור חרדי אתה אמור להקפיד על כל המצוות ואם עברצ על כמה בטעוצ אז ה' יסלח אבח אם בכוונה אתה עובר על דבר כזה חמור אין מצב בחיים שהוא יסלח לך וקנית לך כרטיס אחד לגהינום
ולא שאני מאמינה בדברים האלה, אבל אם אתה חרדי אתה אמור להאמין בגן עדן (אני חושבת שגם בגהינום)
אז לשאלה עצמה, זאת לא חרדית כי אף חרדי.ת לא ייזום דבר כזה אז לטובתך אל תלך
אנונימית
^^^ ראית מה כתבו שם תוספות? לא שהותר ח"ו לעבור עבירה, אלא שלבישת בגדים שחורים אמור להביא לידי הכנעת היצר.
אנונימי
איך חרדים שלא שומרת נגיעה
איפה החרדים לדבר ה' פה
שמרו נגיעה
לא מתנשקים גם עם מישהו שהרגע פגשת
אני מקווה שאתה מסתלבט
אם אתה רוצה תכיר מישהי בשידוך כמו שצריך
תעשה איתה שיחת וידאו לפני, שלא יסתבר לך שהיא קירחת בת 50 בשם יוסי. בכל מקרה לא הייתי ממליץ להתנשק עם מישהי שאתה לא אוהב ומחובר אליה רגשית (שמח שחיכיתי להכיר את האחת שלי בשביל זה). בהצלחה אח יקר
אנונימי
יאללה את מי אתה מחרטט אתה גם לא כזה חמוד בתמונה
שואל השאלה:
מה לעשות שעשיתי לה את זה

היא כתבה לי שאני חמוד בעיניה
ושהיא רוצה להיפגש
היא פנתה אלי מיוזמתה!
שואל השאלה:
ככה היא כתבה לי:

התנשקת פעם ? אשמח להכיר

בוא ניפגש
מאיפה אתה
אתה נראה ממש טוב
^^ נו ו'? וכי מותר לאדם לעבור עבירה רק כי אומרים לו? "דברי הרב ודברי התלמיד: דברי מי שומעים?" (קידושין מב ע"ב, סנהדרין כט ע"א, תמורה כה ע"א).

הקב"ה לא ייצדיק אותך רק כי שמעת לה, כמ ושלא הצדיק את האדם הראשון ששמע לחוה.
אנונימי
אחי תברר שזה לא מתחזה, תבקש לעשות שיחת וידאו לפני שתיפגשו
אנונימי
^^^^ אז חוסמים....


בטח שלא שואלים שאלות כאלה כדי להראות שאתה מעוניין בזה, כי עשי תאת זה בעבר.
אנונימי
אחי

אתה מתכנן לעבור על עבירה שהיא נחשבת יהרג ובל יעבוד
זה אומר שאם איזה יפיופה באה אליך ורוצה לעבור איתך עבירה או שהיא הורגת אותך אם תקפוץ מהחלון ותלכלך את המדרכה אתה תיחשב שמתת על קידוש השם
ותזכה במדרה הכי גבוהה בגן עדן
(משה רבינו נמצא שם)
וכמו שכתוב באבות
יפה שעה אחת בעולם הבא מכל חיי העולם הזה

(אם אתה מביא את עצמך לניסיון ואז מת זה לא נחשב... הם לא פרייארים)

שלא תבין לא נכון- אל תתאבד!!!!
אל תחפש להיות רגע מלעבור עבירה ואז תתאבד
כי אז יישמרו לך כיסא בגיהינום

אלא רק במקרה שאם מכוונים עליך אקדח ואומרים לך או שתמות או שתעבור את העבירה

אתה כרגע נמצא בניסיון שאם אתה עובר אותו אתה תזכה לשכר עצום שישפיע ל2000 דורות אחריך!
אם יהיו לך הרבה עבירות ומידת הדין תשלוט בך ככה שייצטרכו לבוא עליך ייסורים קשים
הניסיון הזה שעמדת בו ישמש נגד ואם הצלחת בניסיון כל כך קשה לא מגיע לך לעבור את הייסורים
(במקרה ספציפי אבל אם באין ייסורים זה לא אומר שלא עמדנו בניסיון
פשוט תלמד ברכות דף ה' עם הנושא של הייסורים)

כתוב באבות שכל מצווה אתה קונה פרקליט אחד וכל עבירה אתה קונה סנגור אחד

ואם תרצה לעשות תשובה ולכפר על העוון הנורא הזה (לבוא על הנידה)
התשובה תגרום לך להיות מספיק עצוב בשביל לפחות למחוק את ההנאה ככה שזה לא יהיה שווה את זה
ובמקרה הכי גרוע אם מישהו בונה על התשובה ואומר:
"אני אחטא ואשוב בתשובה"
כותבים חזל שאין מספקים בידו לעשות תשובה

תאר לעצמך מקרה באמת הגיוני
תחשוב שכל העבירות של העולם נמצאים על כף מוזניים
חצי חייב חצי זכאי
(זה אפשרי כי חלק גדול מאוד של המצוות והעבירות תופס בעם ישראל ככה שיש כמעט רק את ישראל פה)

ובשמיים שוקלים עכשיו גאולה ואומרים שאם העולם יהיה זכאי הם יתחילו את תהליך הגאולה
ואם הוא יהיה חייב הם לא

זה אומר שאם אתה נכשל בניסיון בגללך לא תיהיה גאולה!
ואם אתה עומד בו
בגללך כל העולם יגאלו!


בנוסף תחשוב שנקבע לך בשמיים שמחר יום המיתה שלך (ח"ו)
ואתה הולך ועושה את העבירה הזאת היום

אתה לא תספיק לשוב בתשובה אמיתית!!
זה אומר שאתה תלך למדור ה6 (מתוך 7)
בגיהינום לאולי עשרות שנים
רק בגלל עבירה אחת!!


העולם הזה הוא גמואמסעדה יקרה מאוד
אתה נהנה מהסטייק ואז מגיע החשבון-
200,000$ לסטייק!?!?
מה!? אם הייתי יודע לא הייתי מזמין!!

אבל מאוחר מידי זה המחיר
ככה משלמים בגיהינום

כל ישראל ערבים זה לזה ואם אתה לא תעמוד בניסיון זה הורס לכל עם ישראל
תבקש ממנה לפני המפגש לעשות שיחת וידיאו ותנסה להיראות הכי טוב שאפשר, בהצלחה במפגש!
הוא שואל על המראה שלו תפסיקו לחפור לו על דת
מה לקחתם ברצינות
משתמש ספאם ושאלה של ספאם
סתם להוציא שם רע לחרדים
בתור חרדיה, אם אתה עושה חטאים זה בסדר, אבל כשאתה מפרסם אותם ברבים ועוד לא חושב שיש דבר לא בסדר בהם אתה לא חרדי ותתבייש שאתה מחלל שם שמיים
אבל כמו שאמרתי, ספאם
אנונימית
כל מה שכתבתי זה במידה ואתה מאמין
אם אתה כבר לא מאמין אני רוצה לשלוח לך הודעה שכתבתי אתמול בשאלה של למה אתם מאמינים שיש אלוקים:


בגלל הבטחות בתורה שאדם לא היה יכול לעמוד מאחוריהן
בגלל צפנים בתורה
נבואות השתקיימו
מידע שאף אדם לא היה יכול לדעת בתקופת התורה

עצם זה שהתורה שלנו היא הדת היחידה שהתחיל מול כל העם שקיבל אותה ובעוד ש*כל* דת אחרת התחילה רק מאדם אחד
או שבאיזשהו שלב עברה דרך אדם אחד
(שהוא המציא את הדת)


התורה אומרת לנו בפרשת דברים
וידעת כי השם הוא האלוקים

לא כתוב והאמנת
התורה אומרת אל תאמין באמונה עיוורת
תבדוק! תחקור! תחפש!
עד שתדע ב100% שהתורה אמת
ורק אז אפשר להתחיל


צירפתי קישור לסרט שמסביר על ההוכחות שכתבתי מי שמעניין אותו מוזמן לצפות!
(הסרט ארוך אם את/ה לא יכול/ה לצפות בהכל תצפה/י כל יום 15 דקות)
דתיים שעונים לו תעזרו לי יש לי מבחן בתנך אין ליכוח חומר משעמם
^תנך של הבית ספר החילוני זה לא תנך של דתיים
בבית ספר מסלפים את זה
ורוצים שנבין לפי ההיגיון

והראיה לכך היא ש
האם ידעת שיש עוד ספרים קדושים חוץ מהתנך?

למשל:
מדרשים
גמרא
הלכות
מוסר
משניות
פרשנים על התנך
וכו'

(כמובן שכולם מבוססים על התנך או על התורה שבעל פה שמשה רבינו קיבל בסיני אבל אי אפשר להבין מילה מהתנך כמו שצריך בלי פירושים
והחילונים לא משתמשים בפירושים....)
עצם העובדה ש"בא לך" זו דוגמה מצויינת לייצרים החומריים והגשמיים שאנו אמורים להימנע מהם, סקס או בפרט כל דבר מיני הוא חיבור עם הנפש של האדם השני ברמה רוחנית! אתה חייב לאהוב את הבנאדם השני ברמות רציניות ולהכיר אותו ולהיות בטוח שאיתה אתה רוצה לעשות את הדברעם האלו, כי מין עם סתם מישהי שאתה לא מכיר זה חטא התשוקה, אבל מין עם בנאדם שאתה אוהב! זה חיבור נפשי ורוחני עמוק שאתה מרגיש ויודע שהוא נכון לעשות.

בכל מקרה, תעשה מה שאתה חושב לנכון, אבל הייצרים האלו קיימים בכדי שתימנע מהם, עצם העובדה שאתה שואל את השאלה הזו אומרת לך שאתה בעצמך מפקפק בהחלטה הזו, ושאתה מרגיש שהיא לא נכונה!
יצר הרע,אל תיפגש איתה ונתק קשר
שואל השאלה:
אבל אני רוצה
תתגבר על הרצון שלך
בסדר גם אני רוצה המון דברים תאמין לי ואני מבינה אותך לגמרי.
אבל אני יודעת שזה לא שווה את זה,היצר הרע תמיד כאן בשביל להכשיל אותנו.
צריך להתגבר עליו ולזכור שיש אלוקים בשמיים ורואה הכול
דבר ראשון פשוט שהיא מנצלת אותך ותברח אחרי זה

דבר שני למה להרוס לה את החיים? ולעזור ליצר שלה?
תגיד, אני באמת מנסה להבין.
הכל בסדר בראש שלך?
חרדי אתה לא. כל אחד יכול לשים חליפה וכיפה שחורה ולהחריז שהוא חרדי..
על שמירת נגיעה שמעת?
אם כן, אתה בכזאת קלות מוכן לוותר על זה?
לא יודעת מי פנתה אלייך, לא יודעת אם היא חרדיה, לא יודעת אם היא לא פדופיל, לא יודעת אם היא שפויה.
אבל נגיד שהיא דוברת אמת, ברגע שתיפגשו לא רק שאתה תיכשל, אתה גם תכשיל אותה.
בטוח שזה שווה לך?
חכה כמה שנים, תכיר את האחת שלך, תתחתנו, ואז תוכל לגעת בה.
בהצלחה רבה!
שואל השאלה:
חברים וחברות
סוף לדרמה האהובה

כך היא כתבה לי:

"תאמת החלטתי לקחת את הזמן ולא להיפגש כזה מהר"


אז קחו נשימה זה לא קורה היום ויש לכם עוד זמן לשכנע אותי לרדת מהרעיון
^משעמם לך אה?
לך תעסוק בתלמד תורה במקום לעסוק בשטויות האלה
^^ מנסים לשכנע אותך להתנהג כמו חרדי אמיתי תגיד תודה
אולי היא ראתה את השאלה הזו ובמקום לשכנע אותך בעצם הצלחנו לשכנע אותה . בסופו של דבר יצא לטובה עדיף לא להיפגש עם זרים מהאינטרנט, ברצינות! זה מסוכן .
אנונימית
שואל השאלה:
^יש מצב^
לא הבנתי אתה רוצה שנשכנע אותך ללכת על זה?
שמע זה בחירה שלך אבל אתה שואל את דעתנו אז דעתנו היא שזה לא טוב ולא מתאים וזה בסוף רק יפגע בך בעתיד ובה ולא באף אחד אחר ובמיוחד אחד כמוך חרדי בר דעת אמור להבין את זה לבד
טוב תן לי לבדוק אם אתה חרדי אמיתי
או שאתה מתחזה עם תמונה ראמדומאלית מהאינטרנט

אני אשאל אותך שאלה אבל אני צריך שתהיה פעיל פה קודם בגלל שאני לא סומך על קהילת סטיפס ולדעתי הם יענו
^ראיתי מלא שאלות שלו פה
יש 2 אפשרויות:
א. הוא לא באמת חרדי, הוא סתם מישהו שהחליט שמשעמם לו ובא לו להוציא את החרדים בצורה הזויה ומסכנה
ב. הוא בחור חרדי שסורי, אבל קצת משובש
שואל השאלה, תקיף את התשובה הנכונה בבקשה(;
שואל השאלה:
אוקי שאל בני שאל
שואל השאלה:
נבחנתי בישיבה יותר מ1000 דף גמרא!
נבדוק את זה עכשיו^

אתה פה?
אין דבר כזה"חרד לדבר ה'".


הקהילה החרדית כוללת בתוכה פחדנים יותר ופחדנים הרבה פחות. ועובדה שהרבה מהם עוברים על כל המצוות והם עדיין חלק מהקהילה החרדית.
הם לא שייכים לחילונים אז אל תנסו להשליך על החילונים את ההתנהגות הפרוצה שלהם בבקשה. מקסימום תקראו להם חרדים עבריינים.
חסידים עבריינים. ליטאים עבריינים. ש"סניקים וכו'. אבל הם לחלוטין שייכים לחברה החרדית, גם אם אין בהם טיפת חרדה. רובם לא יודעים חרדה מה היא.
אנונימית
באיזה סרט אתם חיים שלדעתכם הוא לא חרדי? אתם לא זוכרים את הצ'טים של פעם והשיחות הקוליות של פעם? רובם המוחלט היו חרדים ועם הצעות מגונות ("חרדית? אוהבת סאדו? וכו...)
אנונימית
שואל השאלה:
אני חרדי
רק שהתאווה גוברת אצלי על החרדה..
שלא תחשבו
אני שומר תורה ומצוות
מניח תפילין כל יום
לבוש חסידי מלא
אני אוהב את היהדות
ואת הקהילתיות החרדית והחסידית בפרט
מה לעשות שה' ברא אותי כאדם חם מאוד עם הרבה רגש
וציפה ממך להתמודד עם היצר במקום להיכנע לו
אתה צבוע. אתה רוצה להיות חרדי ולהיות חלק מהקהילה ועובד על כולם בעיניים ואז עושה את מה שבא לך. ואתה אפילו לא מתבייש בזה.
להיות חרדי זה לא רק בשביל הדברים הכיפיים ובשביל מה שנוח לך. אבל ברגע שאתה צריך להקריב משהו אתה אפילו לא חושב על לעשות את זה. מאחלת לך שתקבל שכל,או שתפסיק לשקר לעצמך ולכולם.
אנונימית
זה שלמדת אלף דפי גמרא זה לא אומר כלום..
השאלה היא מה האלף דפי גמרא האלה למדו אותך (:
מה קרה בסוף?
שואל השאלה:
לא נפגשנו
^ב"ה! לא לעשות שטויות.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה....
^ זה לא אתה, זה היצר הרע ועליך למשול בו.
אנונימי
שובב^^
^^הסיבה היחידה שזה לא טוב זה כי אין ביניהם רגש. אם היא היתה חברה שלו זה היה אחלה
אנונימי
^ לא, אין דבר כזה חברה אשה אצל הגבר ולא נשיקה לפני חתונה (זה יהרג ואל יעבור).
אנונימי
^מזה אין דבר כזה? יש דתיים בזוגיות שמתנשקים ואפילו מזדיינים לפני החתונה וזה אחלה כל עוד יש רגש וזה לא סתם סטוץ
אנונימי
אז הם לא דתיים באמת^
^^ זה לא דתיים, זה איסור גמור שהוא יהרג ואל יעבור (הסברתי למעלה הכל).

מי אתה שתתיר גילוי עריות כל עוד יש הסכמה ורגש?

מה "אחלה" בלעבור על רצון ה' יתברך?
אנונימי
^גילוי עריות זה סקס במשפחה, על מה אתה מדבר?
אנונימי
^ לאו דווקא במשפחה, אלא כל איסורי מין אסור המבוארים בפרשת "אחרי מות" (ויקרא יח), זה כולל גם נידה, זה כתוב שם בצורה מפורשת שנידה - זה עריות.
אנונימי
גילוי עריות:
לגלות עריות
דיי זה שאלה מלפני כבר שבוע וחצי שחררו
אנונימית
^מסכים
שואל השאלה:
ווא
תשמעו הבהרתם את הנקודה שלכם
אבל תאכלס יש רגש ורצון
ויש תורה
וכאן נפרדות דרכינו
ואיש באמונתו יחיה
^ כל המטרה שלנו זה להגביר את הרגש על השכל, בשביל זה הקב"ה נתו לנו את התורה.

מי לדעתך אמור להנהיג את מי: הסוס את הפרש או הפרש את הסוס?

ובתור חרדי אתה אמור לדעת שאין איש באמונתו יחיה.
אנונימי
התבלבלת
צדיק באמונתו יחיה
אבל סתם תדע שאתה מסוג החרדים הצבועים שמעצבנים אותי מאוד
לפחות לך תתגייס
אנונימית
שואל השאלה:
שירות לאומי גם טוב?
שואל השאלה:
הפיתרון ההלכתי הוא שנלמד
יחד הלכות טהרה
והיא תשמור ותטבול כדין
(אם היא לא רוצה מקווה אפשר גם מעין וכד')
ככה יש גם תורה וגם יהדות גם רצונות והכל יבוא על מקומו בשלום
סבבה לך להתחתן עם מישהי מכאן שאתה מכיר יומיים בכיף אחי
באנה אתה דפוק
נראה לך שאם היא תטבול זה יהיה בסדר?
אנונימית
^^ למה מישהי מכאן? לא ממליץ בכלל.
אנונימי
חחח^
שואל השאלה:
אחרי 7 נקיים מה הבעיה?
אם אתם לא נשואים זה עדיין עבירה מדאורייתא
אנונימית
נשמה צריך להתחתן איתה מה אתה מטומטם
^^^ זנות. יש סיבה למה חכמים אסרו על הפנויות לטבול. בגלל אנשים כמוך.
אנונימי
שואל השאלה:
טבעת? זה החלק הקל
אישה מתקדשת בפרוטה ובשווה פרוטה
יש לי קצת יותר מפרוטה
^כמה זה פרוטה?
שואל השאלה:
כמה אגורות
בטוח שאתה חרדי?
עדים
קידושין
חופה
כתובה
טבילה
ועוד...
שואל השאלה:
בטוח בטוח
לא ילך בלי כתובה?
^ עובדה שחכמים אסרו על האדם אפילו לשהות בלי כתובה.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב אז תהיה כתובה
קיצור קצת מסובך אבל פתיר
אולי פשוט תתחתן?
שואל השאלה:
להתחתן עם מישהי שאני לא מכיר ? בלי שידוך?
שידוך אתה לא תמצא בסטיפס חכמולוג.
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף לא היה כלום
דיבורים דיבורים
נראה לכם שחרדי חסידי כמוני יעשה כאלה דברים?
זה רק דיבורים סטיה של רגע
לא מעשי
ברוך ה', ניצלת.
נאמנים בבקשה תמחקו את השאלה הזאת כברר
אנונימית
שואל השאלה:
לא כזה קדוש עליון
פשוט תמיד אבל זה לא יוצא בסוף
או שאני לא בשל לכך
או שהיא בשניה האחרונה חוטפת רגלים קרות
קיצור ה' שומר עלי
שואל השאלה:
הכל יכול להיות
למרות שהפעם זה היה רציני