7 תשובות
מנסים להסתדר כמה שיותר עם הילדים ומחפשים אנשים יותר כמוך
שואל השאלה:
לא צריך להתחכם
לא צריך להתחכם
אנונימית
תתמודדי עם זה שאם מישהו או מישהי מציקים לך תגרמי להם להשתין על עצמם!
הרגשתי אותו הדבר בחטיבה אבל זה עובר. עדיף להישאר וזה פשוט יסתדר מעצמו
שואל השאלה:
אבל זה קשה..
אבל זה קשה..
אנונימית
לא לעבור
להתמודד עם זה..
אין לך איך להעביר את המורים שלך לבית ספר האחר.
אין לך איך להעביר את המורים שלך לבית ספר האחר.
באותו הנושא: